روداب

روداب

روداب

روداب

۱۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۰ ثبت شده است

*****

*****

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۵:۴۲
محمد برزوئی

*****

*****

*****

*****

*****

*****

*****

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۵:۲۵
محمد برزوئی

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۵:۰۳
محمد برزوئی

بعضی ها عادت دارند که در هر کاری، از دیگران کمک می گیرند، البته منظورم این نیست که از دیگران کمک نگیریم، بلکه کاری را که خودمان نیز قادر به انجام آن هستیم از دیگران نخواهیم. دیده اید بچه ای را که در حال اینکه توانایی پوشیدن لباس خود را دارد باز بهانه جویی می کند و از اطرافیان می خواهد که به او کمک کنند. برای بعضی از بزرگسالان نیز اینگونه است. چون در هر کاری دیگران آنها را کمک کرده اند، دیگر به این رویه عادت کرده اند و کار کردن دیگران را وظیفه می دانند نه لطف آنها ! در حالی که هیچ کس وظیفه ندارد به ما کمک کند، اگر هم کمکی می کند از روی لطف است و حبی که به ما دارد.
تجربه به من نشان داده است که نیروی انسان بسیار بیشتر از آن چیزی است که فکر می کند، تنها نباید خود را دست کم بگیرد، باید منفی بافی را کنار بگذارد. ما بیشتر از آن چیزی که تصور می کنیم توانمندیم و توانایی انجام کارهایی که در نظر اول سخت می نمایند را داریم. یک دانشمند روانشناس می گوید اگر یک معلول جسمی در مسابقات دومیدانی برنده نشود مقصر خود اوست. این ما هستیم که زندگی خودمان را می سازیم، موفقیت و شکستش نیز پای خودمان است. البته منکر شرایط نمی شوم اما باز نقش کلیدی را ما ایفا می کنیم.
منظور از این سطور این است که اعتماد به نفس می تواند ما را به خود متکی کند و شخصیت ما را اعتلا ببخشد. جمله ای از علی (ع) یادم هست با این مضمون که یک درخت خودرو که در بیابان روییده است بسیار سخت تر از درختی است که در کنار آب و در شرایط جوی خوبی روییده است. این یک قضیه نسبی است، اکثر کسانی که در زندگی خود موفق اند به خود متکی اند و هرگز از دیگران انتظار انجام دادن کارهای خودشان را نداشته اند. روانشناسان می گویند هنگامی که کودک شما زمین می خورد به او کمک نکنید تا بلند شود، بگذارید خودش بلند شود، کودک در واقع دارد تمرین می کند تا به قول معروف روی پای خود بایستد و اینکه در می یابد هنگامی که مشکلی برایش پیش می آید خود اوست که باید آن را حل کند و دیگران وظیفه ای در قبال مشکل او ندارند. نتیجه اینکه اتکا به خود، باعث می شود در برابر مشکلات توان بیشتری داشته باشیم و انعطاف بییشتری از خود نشان دهیم.

منبع: www.zanrooz.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۳:۵۲
محمد برزوئی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۳:۴۷
محمد برزوئی

روستای شمس آباد یکی از روستاهای دهستان فروغن، بخش روداب میباشد. این روستا با ارتفاع 850  متری از سطح دریا در فاصله 5 کیلومتری شمال مرکز بخش (شهر روداب) با موقعیت جلگه ای قرار دارد. نزدیکترین مرکز شهری به روستای شمس آباد شهر روداب می باشد و راههای ارتباطی و دسترسی روستا : شمس آباد - روداب (جاده آسفالت) با مسافت 5 کیلومتر // شمس آباد - سبزوار (جاده آسفالت) با مسافت 47 کیلومتر. اقتصاد این روستا از روی دامپروری ، کشاورزی و کوره های آجر پزی تامین می شود. از آثار باستانی این روستا می توان به تپه دیوره(دیره)  که مربوط به به قرون 6 تا 9 ه ق و دوره طاهریان می باشد اشاره کرد. این روستا همچون روستا های دیگر شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است شهید حاج محمد رضا شمس آبادی یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس بود که از این روستا برای حفظ دین و انقلاب اسلامی به میدان نبرد رفت و شربت شهادت را نوشید و  به دیدار معشوق خود شتافت. از بزرگان این روستا می توان به آیت الله شمس آبادی اشاره کرد.

» روداب نیوز

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۳:۲۷
محمد برزوئی

تعرفه بنرهای تبلیغاتی در سایت اخبار روداب


* بنرهای تبلیغاتی

بنر تبلیغاتی یک فایل تصویری است که میتواند در فرمتهای قابل قبول سایت (jpg , gif , swf) و در اندازه های مشخص در بهترین مکان سایت نمایش داده میشود.

لازم بذکر است بنرها در تمام صفحات موجود سایت بصورت 100% نمایش داده میشوند. این فایلها بیشتر حالت گرافیکی داشته و امکان درج متون توضیحی آنچنانی وجود ندارد بلکه مزیت آن استفاده از طراحی گرافیکی زیبا جهت جذب بازدید کننده ، برند سازی و همچنین قرارگیری در بهترین مکان سایت و نمایش در 100% صفحات سایت میباشد.
* فرمتهای قابل قبول برای بنرها (jpg , gif و یا swf) میباشد.
* سایز فایل بنری که خود سفارش دهنده تهیه میکند مطابق با سایز های موجود باشد و نباید بیش از حد بزرگ باشد.
* لطفا توجه داشته باشید بنرهایی که بصورت چشمک زن سریع (تعویض فریمها با سرعت بسیار بالا) طراحی شده باشند ، به جهت اینکه چشم بازدید کنندگان را خسته کرده و باعث خروج آنها از سایت میشوند ، به هیچ وجه مورد پذیرش قرار نخواهند گرفت.

* برای سفارش بنر باید مراحل زیر را دنبال کنید :

مبلغ بنر تبلیغات را طبق جدول زیر  ، واریز کرده و شماره فیش یا شماره پیگیری که در پایان هر یک از روشهای بالا در اختیار دارید را در بخش نظرات همین قسمت ثبت کنید.

پس از آن فایل مربوط به بنر خود را به آدرس ایمیل ما ارسال نمایید.

بقیه مراحل به عهده ی ما خواهد بود. پس از بررسی فیش واریزی ، فایل بنر شما در محل مربوطه و تا مدت زمان سفارش داده شده قرار خواهد گرفت.

در صورت درخواست تهیه بنر قیمت ساخت بنر توافقی خواهد بود


* جدول قیمت بنرهای سایت
* توجه : کلیه قیمتها به ریال میباشد.


نوع بنر توضیحات 1 ماهه 2 ماه
(با تخفیف)
3 ماه
(با تخفیف)
6 ماه
(با تخفیف)
یکسال
(با تخفیف)
نمایش در تمام صفحات سایت
A بنر 60*468 در بالای سایت 50.000 80.000 130.000 250.000 500.000 بله
B
. . . . . بله
C بنر 240*120 در قسمت تبلیغات . . . . . بله
D
بنر 120*120 در قسمت تبلیغات
. . . . . بله
E
بنر 60 *120 در قسمت تبلیغات
. . . . . بله


ساخت وبلاگ اختصاصی پذیرفته میشود . قیمت توافقی!



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۱:۲۰
محمد برزوئی

*****

*****

*****

*****

*****

*****

*****

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۴:۳۷
محمد برزوئی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۸:۲۹
محمد برزوئی
دیروز دوشنبه مورخ ۱۹/۲/۹۰ جلسه هییت رئیسه شورای اسلامی شهر روداب در محل بخشداری روداب برگزار گردید.

در پایان این جلسه و پس از رای گیری جناب آقای محمد علی دامرودی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر روداب و آقای علی اصغر لطف آبادی نائب رئیس - آقای سعید برزویی خزانه دار - آقای ابراهیم لطف آبادی منشی  و آقای هادی قلعه نوی به سمت منشی منصوب شدند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۷:۳۶
محمد برزوئی

منبع : سایت روستای برگو

*****

*****

*****

*****

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۳:۴۳
محمد برزوئی

در پی بارش های اخیر، آب گرفتگی و همچنین جاری شدن سیلاب  در دهستانهای بخش روداب بسیاری از راههای روستایی بخش تخریب گردید. علاوه بر مسیرهای روستائی این بارشها به باغات و اراضی کشاورزی خسارت وارد ساخت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۳:۴۰
محمد برزوئی

 

 از بــیـت آل طـاهـا آتـــش کــشــد زبـانــه
گــوئـی شــده قـــیـامـت بـر پـا درون خــانــه

برپاست شور محـشر از عـتـرت پـیـمبـر
خـلــقـنـد مـات و مـبـهـوت از گـردش زمانـه

اهریمنان نمودند خون قلب مـصـطفی را
در مـنـظـر خـلایـق بـی جــرم و بــی بـهــانـه

در پــشــت در فــتــاده ام‎الائـــمـــه از پـا
دارد فـغــان ز دشـمـن آن گـــوهــر یـگــانـه

زیـنـب بـه نـاله گـویـد کـشـتـند مــادرم را
ایـن یک ز ضـرب سـیـلی آن یک ز تـازیانه

در خون فتاده زهرا چون مرغ نیم بسمل
مـحـسـن فـتاده چـون گـل پرپر در آستانه

در پشت زانـوی غم پژمان نشسته حـیـدر
مانده حـسـیـن مظـلوم، حیران در آن میانه

از نقش خون و دیوار پرسد ز حال زهرا
وز زخــم سـیـنـه گـیـرد از مــیــخ در نشـانه

دارد حــســن شـکـایـت از کـیـنـه مغیره
ریـــزد ز دیـــدگـــانـــش یــاقـــوت دانـه دانـه

بـا پـهـلـوی شـکـسـته، چون مـرغ بـال بسته
زهـرا بـه خـون نـشسـته در کـنج آشیانه

منبع:www.aviny.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۳:۱۸
محمد برزوئی

درآمد

خودباوری از ارکان مهم سازنده شخصیت فرد و جامعه و عاملی تعیین‌کننده در رسیدن افراد، جوامع، ملت‌ها و دولت‌ها به عزت و سربلندی است. وجود این خصلت در هر فرد و جامعه‌ای نشانه‌ای از پیشرفت و کمال و فقدان آن منشاء خواری، ذلت و اسارت آن‌هاست. بی‌تردید بسیاری از معضلات و مشکلات فرد و جامعه در سایه خودباوری حل می‌شود.

انواع خودباوری

به طور کلی چهار نوع خود باوری مکمل و مرتبط با یکدیگر را، می‌توان برشمرد:

1. خودباوری انسانی؛ اعتقاد و باور به اینکه خداوند، انسان را اشرف مخلوقات آفریده، اسماء الهی را به او تعلیم داده و به واسطه این امتیاز او را امانتدار خود نموده، عقل و اختیار به او واگذارد و او را مسجود فرشتگان قرار داده و عالم هستی را یکسره در خدمت و تسخیر او نهاده و به همین جهت اشرف مخلوقات و مستعد رسیدن به بالاترین درجات کمال وجودی است.

2. خودباوری فردی؛ پذیرش این باور که هر کس به لحاظ آنکه انسان آفریده شده، دارای خلقتی منحصر به فرد و متفاوت با دیگران می‌باشد و از یک سلسله ویژگی‌های برتر نظیر استعداد و ظرفیت و زمینه رشد مخصوص برخوردار است. چنین باوری، فرد را در عمل به سمت شناخت نقاط قوت و ضعف خاصی که دارد سوق داده و انگیزه حرکت و تلاش را در جهت تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف در او زنده و در رسیدن به خواسته‌هایش یاری می‌کند.

3. خودباوری ملی؛ داشتن باور مثبت نسبت به استعدادها و توانمندیهای ملی است. هرکسی دارای استعدادها و توانمندیهایی است و نسبت به آن‌ها آگاه است؛ هر ملتی هم دارای امکانات و قدرت‌های بالقوه و بالفعلی است که اگر نسبت به این توانایی‌ها آگاه و در فرصت‌های مقتضی از آن‌ها بهره‌برداری نماید دارای خودباوری ملی خواهد بود.

4. خودباوری دینی؛ خودباوری دینی یعنی باور به این که ساختار خلقت انسان به گونه‌ای است که برای داشتن یک زندگی صحیح نیازمند علم وآگاهی است؛ و بهترین و کاملترین نوع علم و آگاهی در کلام خداوند و سیره معصومین است. دین اسلام، نسبت به سایر ادیان کامل‌ترین است و هیچ دینی بر آن، برتری ندارد. اسلام، تنها دین مورد قبول خداوند است.

اهمیت خودباوری

... ادامه مطلب را بخوانید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۷:۰۵
محمد برزوئی