روداب

روداب

روداب

روداب

۳۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۲ ثبت شده است

ثبت نام برگوئی ها شروع شد.
چهره های جدید در لیست متقاضیان اعضای شورای روستای برگو
برگوئی ها خلاصه در ششمین روز ثبت نام اعضای شورای اسلامی روستا حرکت خود را آغاز کرده و تاکنون ثبت نام 5 نفر از عزیزان تقریبا اعلام آمادگی کرده اند.

در لیست جدید ثبت نامی ها نام 3 نفر جدید و از افراد ساکن سبزوار به چشم می خورد که می تواند خوشایند باشد

آقایان علی محمد زارعی و ولی الله حسنی اعضای سابق شورا و آقایان مهدی ترشیزی (جمشید) ،ابراهیم کارگر  و  احمد هاتفی در این لیست دیده می شوند.

البته تلاش زیادی شد تا افراد دیگری را متقاعد به حضور در صحنه کنیم ولی نتیجه بخش  نبود از جمله آقایان رستم ترشیزی ، حاج ابوالفضل ترشیزی و حاج برات الله عباسی

+ لیست متقاضیان چهارمین دوره شورای اسلامی روستای برگو

1_ علی محمد زارعی (عضو  شورای اسلامی روستا ، دوره دوم و سوم)2_ ولی الله حسنی (عضو شورای اسلامی روستا، دوره اول ، دوم  و سوم)3_ احمد هاتفی (عضو جدید)4- مهدی ترشیزی (عضو جدید )5- ابراهیم کارگر (عضو جدید ) 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۲ ، ۱۵:۳۸
محمد برزوئی

طبق اخبار واصله بیش از 100 نفر تا ساعت 16 روز شنبه 92/1/31  متقاضی شرکت در چهارمین دوره شورای اسلامی در بخش روداب شده اند.

و فردا آخرین روز از مهلت ثبت نام می باشد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۲ ، ۱۵:۲۹
محمد برزوئی

حضور متقاضیان از نخستین ساعات:

***

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۲ ، ۰۳:۵۸
محمد برزوئی

طبق اخبار واصله متقاضیان چهارمین دوره شورای اسلامی در بخش روداب می توانند  در روز جمعه مورخ 30 فروردین 92 به دفتر پیشخوان دولت شهر مراجعه و مراحل ثبت نام خود را انجام  دهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۱۴
محمد برزوئی
متن خبر :
استقبال کم کاندیداها  از ثبت نام در انتخابات شورا!!؟؟

با وجود گذشت چهار روز از  ثبت نام از متقاضیان چهارمین دوره شورای اسلامی در بسیاری از روستاهای بخش روداب  هنوز  کسی اعلام آمادگی نکرده است.
به راستی چرا استقبال از این ثبت نام تا این حد کم است؟
بطور مثال در روستای برگو تاکنون کسی ثبت نام نکرده و البته چندان رغبتی هم در افراد دیده نمی شود و گویا هیچ کس انگیزه خدمت را ندارد!
البته این قضیه در روستاهای دیگر هم هست بطوریکه باید دست بعضی ها را بگیری و ببری بخشداری تا ثبت نام کنند!
در کل بخش روداب تا روز چهارم حدود 50 نفر ثبت نام کرده اند! و این در حالی است که بخش روداب با بیش از 60 روستا  باید حدود 200 عضو شورای روستا را انتخاب کند!

هشدار !!!
طبق قانون اگر در روستایی کمتر از 4 نفر برای انتخابات شورا ثبت نام کنند انتخابات در آن روستا برگزار نمی شود و به مدت 4 سال شورای اسلامی و دهیاری در آن روستا وجود نخواهد داشت و مهر شورا به بخشداری انتقال  یافته و اهالی برای کمتر کاری که نیاز به مهر شورا داشته باشد باید به بخشداری مراجعه کنند.
و در چنین شرایطی باید آستین همت را بالا زده و حتی کسانی هم که نمی توانند روستا را اداره کنند ثبت نام کرده و نگذارند به چنین روزی بیفتیم!
منبع : وبسایت روستای برگو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۰۳
محمد برزوئی
تا پایان وقت اداری امروز آمار ثبت نام شدگان جهت شرکت در چهارمین دوره شورای اسلامی روداب از 50 نفر گذشت . و ثبت نام همچنان ادامه دارد . . .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۲ ، ۰۹:۳۴
محمد برزوئی
نماینده مردم سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن و ششتمد ، در مجلس شورای اسلامی ، خواستار تسریع در تصویب نهایی پروژه احداث سد رودآب شد.

به گزارش روابط عمومی وبسایت دکتر محسنی ثانی ، نماینده مردم شهرستان های غرب خراسان رضوی در نخستین روزهای سال ۹۲ طی یک مکاتبه ، با مشاور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران از این مقام مسوول درخواست کرد که مساعدت لازم را در امر تصویب احداث سد رودآب به عمل آورند.

روداب یکی از بخش های قدیمی منطقه سبزواربزرگ می باشد که در غرب خراسان واقع شده است و علی رغم برخورداری از توانمندی های مختلف طبیعی و انسانی در اثر برخی کم توجهی ها در طول چند دهه اخیر به بخشی محروم تبدیل شده که با پدیده مهاجرت جوانان از روستا به شهرهای بزرگتر مواجه گردیده است.

نظر به اینکه اشتغال غالب مردم بخش روداب کشاورزی است ، توجه به زیرساخت های توسعه کشاورزی در این بخش می تواند به اشتغال زایی ، افزایش درآمد مردم و جلوگیری از مهاجرت جوانان به سمت شهرها منجر شود.
پروژه احداث سد رودآب یکی از پروژه های زیرساختی است ، که در صورت تحقق آن گام موثری در جهت توسعه پایدار بخش محروب رودآب در جنوب غرب منطقه سبزواربزرگ برداشته خواهد شد.

منبع: وبسایت دکتر محسنی ثانی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۲ ، ۰۸:۵۵
محمد برزوئی

با توجه به آغاز روند نام نویسی از نامزدهای چهارمین دوره شورای اسلامی از 26 فرودرین ماه، تا پایان وقت اداری امروز 28 فروردین بیش از 20 نفر برای نامزدی در انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند که شغل اغلب آنها  کشاورزی و دامدارای و نوعا مشاغل آزاد است.

بنا به اخبار واصله ثبت نام در ساعات غیر اداری نیز در دفتر پیشخوان دولت  (محل استقرار پست بانک) انجام می پذیرد. برزوئی مدیریت دفتر پیشخوان دولت و خدمات عمومی روداب بیان کرد: روز گذشته به جهت حضور همزمان تعدادی از نامزدهای چهارمین دوره شورای اسلامی در محل دفتر ، سبب شد نام نویسی از داوطلبان تا ساعاتی بعد ادامه یابد.

و نیز خبر میرسد با توجه به اینکه هنوز تبلیغات رسمی انتخابات آغاز نشده است، اما افرادی که تمایل به حضور در عرصه انتخاب مردم دارند تلاش می‌کنند تا خود را بیش از پیش به مردم معرفی کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۲ ، ۱۱:۰۰
محمد برزوئی

 اولین خانم شرکت کننده برای چهارمین دوره شوراهای اسلامی

خانم مهری فلاحی سریش  

خودتان را معرفی نمایید. مهری فلاحی سریش هستم متولد 1336 ساکن روستای سریش دهستان خواشد بخش روداب


خانم فلاحی انگیزه شما از شورا شدن چیست : فقط خدمت به مردم و امر به معروف و نهی از منکر

اگه رأی بیاورین و شورا بشین اولین کارهایی که در روستا انجام میدین چیه؟

هر کاری از دستم بربیاد برای روستا و مردم عزیز سریش انجام میدهم. به کسانی که علاقه مند باشند قرآن آموزش میدهم همچنان که تا الان کلاسهای  آموزش روخوانی قرآن در روستا برای خانمها و بچه های روستا برگزار می کنم و در قبال آن هم هیچ هزینه ای دریافت نمی کنم اگر هم شورا بشوم حاضرم مثل همیشه در راه خدا به علاقه مندان خواندن قرآن را یاد بدهم 

اگر شورا بشوید و همان اول خدمتتان بودجه ای برای روستا بیاید آن را در چه زمینه برای روستا هزینه می کنید. مسجد درست می کنم حمام، مجتمع و همچنین احیاء قناتهای روستا

اگر صحبتی برای مردم عزیز روستای سریش دارید بفرمایید.من از مردم روستایمان سپاسگذارم چون واقعا مردم خوبی هستند و در همه کارها با هم همکاری می کنند و با هم وحدت و همبستگی دارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۲ ، ۰۹:۱۰
محمد برزوئی

مصاحبه با اولین متقاضی چهارمین دوره شورای اسلامی

علی اکبر دریاچه هستم متولد 1317 ساکن روستای دریاچه از دهستان کوهمایی بخش روداب. از سال 1357 که جهاد سازندگی برای روستاها شورااسلامی انتخاب می کرد من را به عنوان اولین شورا اسلامی در روستای دریاچه برگزیدند.

جمعیت روستای دریاچه چند خانوار است؟ در سال 1357 50 خانوار ودر سرشماری نفوس و مسکن سال 90 ، 30 خانوار قلمداد شده است .

 هدف از شما از کاندید شدن برای شورای اسلامی چیست؟

اول رضای خدا و خلق خدا دوم این وظیفه برای من ارثی شده است چون 34 سال است که در این روستا خدمت کرده ام. سوم اینکه نخواستم در مصرف مال بیت المال کوتاهی شود و حق مردم پایمال چون من خودم را مسئول می دانم در این امر خطیر

شما چه ساعتی برای ثبت نام آمده اید؟ من ساعت 30/6 از روستا حرکت کردم که در اولین ساعت اداری یعنی 8 در بخشداری روداب حاضر باشم .

چه کارهایی در این چند سال در روستا انجام داده اید؟ درست کردن حمام سرویس بهداشتی، خانه دهیاری غسالخانه و به زبان روستای خودش قسط علی هذا

یعنی هر کاری که از دست من برمی آمده برای مردم روستا انجام داده ام .

چیزی که در این میان تعجب ما را برانگیخت صفحه دوم شناسنامه علی اکبر دریاچه بود که هیچ نام و نشانی از همسر وهفت فرزندش در آن میان نبود و اینطور اظهار داشت که بعد از انقلاب که شناسنامه ام را عوض کرده ام ثبت نکرده ام و با خنده گفت: مگر می خواستم دوباره زن بگیرم که دنبال ثبتش بروم همه مردم این بخش من و زن و فرزندانم را می شناسند ایشان 75 سال سن دارد و اولین دوره شورایییشان در 40 سالگی بوده است 34 سال است که شورای روستای دریاچه است به امید موفقیت همه دولتمردان در این امر خطیر 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۲ ، ۱۵:۰۰
محمد برزوئی
انتخابات روداب متقاضیان شرکت در چهارمین دوره شورای اسلامی روستای کلاته میر علی - پنجشنبه پنجم اردیبهشت 1392

انتخابات روداب  ثبت نام چهارمین دوره شورای اسلامی بخش روداب + تصویری

     . . . 

انتخابات روداب  جوانترین متقاضی عضویت در شوراهای اسلامی کشور از بخش روداب - پنجشنبه پنجم اردیبهشت 1392انتخابات روداب  هفتمین روز و پایان ثبت نام متقاضیان شرکت در انتخابات شورای اسلامی بخش روداب یکشنبه یکم اردیبهشت 1392انتخابات روداب  متقاضیان شرکت در چهارمین دوره شورای اسلامی روستای دارین یکشنبه یکم اردیبهشت 1392 خانوم های جوان - برگرفته شده از وبلاگ کلاته میر علی یکشنبه یکم اردیبهشت 1392انتخابات روداب  متقاضیان شرکت در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر روداب - یکشنبه یکم اردیبهشت 1392انتخابات روداب برگوئی ها هم آمدند . . . شنبه سی و یکم فروردین 1392 انتخابات روداب تعداد ثبت نام شدگان متقاضیان چهارمین دوره شورای اسلامی در پایان ششمین روز شنبه سی و یکم فروردین 1392انتخابات روداب تصویر ! ثبت نام متقاضیان چهارمین دوره شورای اسلامی در ششمین روز ... - شنبه سی و یکم فروردین 1392انتخابات روداب ثبت نام متقاضیان چهارمین دوره شورای اسلامی در روز جمعه 30 فروردین - پنجشنبه بیست و نهم فروردین 1392انتخابات روداب  ابراز نگرانی فعالین فرهنگی روستای برگو از عدم استقبال برگوئی ها در انتخابات شورای اسلامی - پنجشنبه بیست و نهم فروردین 1392انتخابات روداب چهارمین روز ثبت نام از متقاضیان چهارمین دوره شورای اسلامی در روداب پنجشنبه بیست و نهم فروردین 1392 محسنی ثانی خواستار تسریع در تصویب نهایی پروژه سد رودآب شد. - پنجشنبه بیست و نهم فروردین 1392انتخابات روداب استقبال داوطلبان در سومین روز نام نویسی نامزدهای چهارمین دوره شورای اسلامی در روداب - چهارشنبه بیست و هشتم فروردین 1392انتخابات روداب اولین خانم شرکت کننده برای چهارمین دوره شوراهای اسلامی در بخش روداب - سه شنبه بیست و هفتم فروردین 13921-1196.jpgانتخابات روداب جناب آقای علی اکبر دریاچه اولین متقاضی چهارمین دوره شورای اسلامی بخش روداب - دوشنبه بیست و ششم فروردین 1392
علی اکبر دریاچه هستم متولد 1317 ساکن روستای دریاچه از دهستان کوهمایی بخش روداب. از سال 1357 که جهاد سازندگی . . .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۲ ، ۱۶:۱۵
محمد برزوئی
شب، سکوت است و بازتاب غمت، آسمان آسمان بیابان است

مرگ در کوچه می وزد امشب، باز تنهایی ات پریشان است

 

کاسه‌های گرسنه می‌آیند، کودکانی یتیم و بغض آلود

دست‌هایت پُر است از ایمان، سفره امّا گرسنه نان است

 

شانه‌هایت پرنده زخمند، در فضای کدورتی جاری

در نگاهت ستاره‌ای پنهان، پشت اعماق درد سوزان است

 

هفت پشت فرشتگان لرزید، از صدای شکستن بالت

بازوان نحیفت، ای بانو، تکیه گاه عصای ایمان است

 

پشت احساس گرم نخلستان، بوی مردی غریب می‌آید

عطر زخم شقیقه‌اش گویی، بوی تاریخ رنج انسان است

 

کوفه در کوفه بی‌وفایی را، با غروری شکسته تاب آورد

با سکوتی که در مناجاتش، حزن داوودی نیستان است

"صادق رحمانی"
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۱۲
محمد برزوئی
روز گذشته شنبه 92/1/24 در جلسه ای اعضای هیئت اجرایی چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در حوزه انتخابیه روداب مشخص گردید.

و پس از انتخاب اعضاء هیئت اجرائی، اولین جلسه این هیئت در محل بخشداری تشکیل شد.

برخی از وظایف هیئت اجرائی:

ماده 39- هیأتهای اجرایی در اسرع وقت تشکیل جلسه داده و پس از تعیین محل استقرار شعب ثبت نام و اخذ رأی ، تعداد و محل شعب ثبت نام و اخذ رأی را صورتجلسه نموده و یک هفته قبل از روز اخذ رأی مبادرت به انتشار آگهی انتخابات حاوی تاریخ برگزاری انتخابات و اوقات اخذ رأی و شرایط انتخاب کنندگان و مقررات جزایی و محل شعب ثبت نام و اخذ رأی در حوزه انتخابیه می نمایند .
ماده 40 – هیأتهای اجرایی برای هر شعبه ثبت نام و اخذ رأی 5 نفر از معتمدین محل را که دارای سواد خواندن و نوشتن باشند انتخاب و جهت صدور حکم به فرماندار و بخشدار حوزه انتخابیه معرفی می نمایند .
تبصره 1- در صورتی که در محل استقرار شعبه ثبت نام و اخذ رأی به تعداد کافی معتمد با سواد نباشد هیأت اجرایی میتواند افرادی را از خارج ( حتی الامکان از محدوده همان بخش ) برای آن شعبه انتخاب و به حکم فرماندار یا بخشدار اعزام نماید .
تبصره 2- اعضای شعب ثبت نام و اخذ رأی از بین خود یک رئیس و یک نایب رئیس و سه نفر منشی انتخاب می نمایند .
ماده 41- مأموران انتظامی در حدود قانون موظف به ایجاد نظم و جلوگیری از هرگونه بی نظمی در جریان انتخابات و حفاظت صندوقهای رأی می باشند نیروهای نظامی و انتظامی حق دخالت در امور اجرایی و نظارت در انتخابات را ندارند .
ماده 42- هیأتهای اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی مسئول صحت برگزاری انتخابات حوزه انتخابیه خود می باشند .
ماده 43- هیأتهای اجرایی میتوانند برای بعضی از مناطق که لازم باشد شعب سیار ثبت نام و اخذ رأی با ذکر مسیر حرکت و محل توقف تعیین نمایند .
ماده 44- هیأتهای اجرایی باید ترتیبی اتخاذ نمایند که یک روز قبل از اخذ رأی ، محل ثبت نام و اخذ رأی آماده باشد .
ماده 45- فرماندار و بخشدار هر حوزه انتخابیه مکلف است پس از وصول دستور وزارت کشور مبنی بر شروع انتخابات و همزمان با تشکیل هیأت اجرایی تاریخ مراجعه داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی را ضمن انتشار آگهی به اطلاع کلیه اهالی حوزه انتخابیه برساند .
تبصره 1- مهلت مراجعه داوطلبان به فرمانداری ، بخشداری جهت اعلام داوطلبی هفت روز از تاریخ مقرر در آگهی ثبت نام می باشد .
تبصره 2- شرایط انتخاب شوندگان و تاریخ شروع و خاتمه قبول برگ اعلام داوطلبی از طرف فرماندار ، بخشدار در آگهی اعلام داوطلبی قید خواهد شد .
ماده 46- هیأت اجرایی موظف است بمنظور احراز شرایط مذکور در مواد 26 و 29 درباره هر یک از داوطلبان عضویت در شورای اسلامی شهر حسب مورد از مراجع ذیربط از قبیل اداره اطلاعات ، نیروی انتظامی ، دادگستری ، ثبت احوال استعلام نماید .
تبصره 1- چنانچه داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستا مظنون به داشتن یکی از موارد مذکور در ماده 29 باشند هیأت اجرایی مربوط موظف است حسب مورد از مراجع ذی ربط مذکور در ماده فوق استعلام نماید .
تبصره 2- مراجع مذکور در ماده فوق موظف هستند ظرف مدت 10 روز از تاریخ وصول استعلام نسبت به موارد استعلام کتباً پاسخ دهند .
ماده 47- هیأتهای اجرایی پس از دریافت نتیجه رسیدگی به سوابق داوطلبان موظفند ظرف مدت هفت روز به صلاحیت داوطلبان رسیدگی و نتیجه را اعلام نمایند .
ماده 48 ( اصلاحی 6/7/1382 ) – نظر هیأتهای اجرایی بخش و شهرستان مبنی بر تأیید صلاحیت داوطلبان قطعی است و نظر هیأتهای مذکور درخصوص رد صلاحیت داوطلبان حسب مورد با تأیید هیأتهای نظارت معتبر است .
ماده 49 – بررسی سوابق داوطلبان باید محرمانه انجام گیرد بطوری که موجب هتک حیثیت و آبروی افراد نشود و بررسیها از محدوده موارد مذکور در مواد 26 ، 27 ، 28 ، 29 و 30 این قانون خارج نگردد و افشای هرگونه اطلاعات دریافت شده توسط اعضای هیأتهای اجرایی و یا هر شخص دیگر ممنوع است .
ماده 50 – هیأتهای اجرایی مکلفند در انجام وظایف خود بی طرفی کامل را رعایت نمایند و در صورت تخلف ، فرماندار یا بخشدار موظف است با رأی اکثریت اعضای هیأت اجرایی نسبت به تعویض هر یک از معتمدین هیأت اجرایی و در مواردی که انحلال هیأت اجرایی ضروری باشد با تأیید استاندار و هیأت نظارت استان اقدام نماید . تشکیل مجدد هیأت اجرایی با رعایت مقررات مندرج در این قانون انجام می گیرد و تصمیمات متخذه هیأت اجرایی منحله عنداللزوم وسیله هیأت اجرایی جدید قبل از انقضای مهلت قانونی رسیدگی به صلاحیت داوطلبان قابل تجدیدنظر خواهد بود .
تبصره 1- داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستا و شهر که صلاحیت آنان در هیأت اجرایی رد شده است میتوانند ظرف مدت 4 روز از تاریخ اعلام اسامی نامزدهای انتخاباتی شکایت خود را به ترتیب داوطلبان شورای اسلامی روستا به هیأت نظارت شهرستان و داوطلبان شورای اسلامی شهر به هیأت نظارت استان تسلیم نمایند .
تبصره 2- شاکیان می توانند شکایت خود را ظرف مهلت مقرر به هیأت اجرایی مربوط نیز تسلیم نمایند . هیأت اجرایی موظف است بلافاصله شکایت دریافتی را به هیأت نظارت ذیربط ارسال نماید .
تبصره 3- هیأت نظارت موظف است ظرف مدت 10 روز از تاریخ دریافت شکایات به آنها رسیدگی و نتیجه را به هیأت اجرایی مربوط اعلام نماید . نظر هیأت نظارت در این خصوص قطعی و لازم الاجرا است .
تبصره 4- هیأت اجرایی موظف است پس از وصول نظریه هیأت نظارت ، اسامی آن تعداد از داوطلبانی را نیز که صلاحیت آنان مورد تأیید هیأت نظارت قرار گرفته است از طریق انتشار آگهی به اطلاع اهالی برساند .
ماده 51- فرماندار یا بخشدار یا نمایندگان آنان مکلفند فهرست اسامی نامزدهای تأیید شده انتخابات را ظرف 3 روز از طریق انتشار آگهی به اطلاع اهالی حوزه انتخابیه برسانند .
ماده 52- هیأتهای اجرایی موظفند از تاریخ اعلام نهایی صلاحیت داوطلبان تا دو روز پس از اعلام نتیجه اخذ رأی انتخابات شکایت واصله را بپذیرند و از تاریخ دریافت شکایات ظرف مدت پنج روز در جلسه مشترک هیأت اجرایی و هیأت نظارت به آنها رسیدگی و اخذ تصمیم نمایند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۲ ، ۰۵:۴۴
محمد برزوئی

با موافقت دولت، فهرست مناطق کمتر توسعه یافته در امور حمایتی برای دوره برنامه پنجساله پنجم توسعه تنفیذ شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیئت وزیران بنا به پیشنهاد وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور فهرست مناطق کمتر توسعه یافته برای دوره برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران را تنفیذ کرد.

این مصوبه از سوی محمدرضا رحیمی؛ معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

به گزارش روزنامه خراسان رضوی، بر اساس فهرست منتشر شده توسط پایگاه اطلاع رسانی دولت، شهرستان های تایباد، فیروزه، تربت جام، جغتای، جوین، خواف، درگز، زاوه، سرخس و کلات مناطق کمتر توسعه یافته استان خراسان رضوی هستند.همچنین بخش های انابد و شهرآباد بردسکن، بایگ، جلگه رخ و کدکن تربت حیدریه، گلبهار چناران، جنگل رشتخوار، سلیمان زاوه، خوشاب، روداب و ششتمد سبزوار، باجگیران قوچان، کوهسرخ کاشمر، کاخک گناباد، احمدآبادو رضویه مشهد و نیز سرولایت و میان جلگه نیشابور نیز به عنوان بخش های کمتر توسعه یافته در استان خراسان رضوی می باشند.

دهستان های جزین و بجستان بخش مرکزی بجستان، کوهپایه بخش مرکزی بردسکن، بالاولایت بخش مرکزی تربت حیدریه، بقمج، چناران و رادکان بخش مرکزی چناران مرکزی، تکاب بخش مرکزی درگز، رشتخوار بخش مرکزی رشتخوار، بالابند و سنگ بست بخش مرکزی فریمان، سودلانه و شیرین دره بخش مرکزی قوچان، پس کلوت بخش مرکزی گناباد، درزآب و کارده بخش مرکزی مشهد و بینالود بخش مرکزی نیشابور هم جزو فهرست مناطق کمتر توسعه یافته در امور حمایتی قرار دارد.

سبزوار نیوز

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۲ ، ۰۵:۲۵
محمد برزوئی