روداب

روداب

روداب

روداب

فیض آبادی بخشدار روداببخشدار روداب از مشارکت 93 درصد از جمعیت واجد شرایط بخش روداب در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد[...]

حسین فیض آبادی با اعلام این خبر افزود: از این 93 درصد 95 درصد در روستاها و 89 درصد در شهر روداب در پای صندوق های رای حاضر شدند.
وی اظهار داشت:از مجموع 13406 نفر جمعیت بخش روداب 8950 نفر واجد شرایط رای دادن در این دوره از انتخابات بودند.
فیض آبادی افزود: 35 شعبه ثابت و سیار در بخش روداب تعیین شده بود که از این تعداد 3 شعبه مربوط به شهر روداب و بقیه روستایی بود.
بخشدار روداب با قدردانی از حضور گسترده مردم بخش روداب در پای صندوق های رای گفت: از یکایک مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه بخش به خاطر حضور گسترده در پای صندوق های اخذ رأی و همچنین کلیه دست اندرکاران برگزاری انتخابات از جمله هیات های محترم اجرایی، نظارت و بازرسی ، اعضای محترم ستاد انتخابات بخش ، نمایندگان محترم فرماندار و اعضای شعب اخذ رأی و همه عزیزانی که به نحوی در برگزاری این حماسه سیاسی تلاش کرده اند،تشکر و قدردانی نموده و از درگاه ایزد منان برای همگان توفیق و سرافرازی مسئلت دارم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۱
هادی قلعه نوی

انتخابات روداب

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی