روداب

روداب

روداب

روداب

۲۶ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

هر که دارد هوس کرب و بلا بسم الله ...

السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۲ ، ۱۲:۵۳
محمد برزوئی
عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: حق واقعی خراسان رضوی در بودجه ۹۳ در نظر گرفته نشد و این امر موضوع تازه‌ای نیست.

محمدرضا محسنی ثانی اظهار کرد: لایحه بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور در حالی تقدیم مجلس شد که در آن بازهم شاهد درنظر نگرفتن حقوق خراسان رضوی و پایبند نبودن تعهدات دولت بودیم.

وی با بیان اینکه سهم بودجه تملک دارایی های سرمایه ای خراسان رضوی از تمام بودجه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی، ۵٫۳۵درصد است، افزود: مطابق وعده های دولت انتظار داشتیم تا این بار حقوق کامل این استان لحاظ شود اما بازهم اتفاقی روی نداد.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی تصریح کرد: این بودجه نمایندگان و مردم این استان را راضی نمی کند و این امر تنها موجب دلسردی و کاهش انگیزه مدیران می شود.

وی با تاکید بر اینکه نقدهایی بر این بودجه وارد است، بیان کرد: بودجه ۹۳ نتوانست نمایندگان خراسان رضوی را خوشحال کند و بی تردید این رویه اگر طی سالهای آینده نیز ادامه داشته باشد به توسعه این استان نمی توان امیدوار بود.

محسنی ثانی تصریح کرد: در این بودجه شاهد جهت گیریهای مناسبی نبودیم و علیرغم وعده و وعیدها بازهم اتفاق خاص و خوشایندی که بتواند مردم و مسئولان این استان را دلخوش کند وجود نداشت.


> منبع


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۲ ، ۰۸:۵۰
محمد برزوئی
اطلاعیه مهم:

بدینوسیله به اطلاع مردم عزیزبخش روداب میرساند، جایگاه موادسوختی روداب بدلیل تعمیرات، از روز شنبه23/9/92 عرضه فرآورده گازوئیل تااطلاع ثانوی مقدور نمیباشد.

روابط عمومی شرکت تعاونی مهرنشانی 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۲ ، ۰۷:۴۴
محمد برزوئی
در سالهای قبل نوشته بودیم :

این   خبر   را   بخوانید!

مسئولین محترم شهر روداب          اینجا            را حتما بخوانید! 

یاد این خبر بخیر که: 

"مراسم کلنگ زنی پروژه گاز رسانی به شهر روداب امروز شنبه مورخ 18/10/89 ساعت 10 صبح در ورودی شهر روداب با حضور فرماندار محترم شهرستان جناب آقای شعبانی ، نمایندگان محبوب در مجلس شورای اسلامی آقایان محسنی و بروغنی ، مدیر عامل گاز استان خراسان رضوی ، بخشدار بخش روداب جناب آقای شم آبادی و دیگر مسئولین شهرستان سبزوار و شهر روداب انجام پذیرفت.

این پروژه که خط 10 اینچی منشعب شده از خط 48 اینچی سبزوار می باشد، توسط شرکت پیمانکاری هیربد نیرو طی قرارداد 240 روزه  اقدام خواهد شد."

بعد از 240 روز  شرکت هیربد نیرو دچار مسائل مالی و ورشکسته گی شد و رفت . . . 

 اما ! شایعه شده بود  که امسال (1391) شهروندان رودابی از نعمت گاز بصورت لوله کشی بهره خواهند برد ؟ 

ولی متأسفانه امسال زودتر از سالیان قبل کمبود شدید کپسول گاز آغاز شده جا دارد مسئولین راهکار ویژه ای برای رفع این معضل بیاندیشند.



امسال(1392) هم مانند سال(1391) ،

خوشا به حالی برخی مردمان که برای دروازه ورودی شهرشان ۷ میلیارد ریال اعتبار می گیرند و افسوس به حال ما رودابیها !!!  و دیگر هیچ ...


با تشکر از مدیر وب خبری روداب نیوز  برای تهیه عکس از صفوف به هم پیوسته کپسول ها !

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۲ ، ۲۰:۵۸
محمد برزوئی

بخشدارروداب گفت: فعالیت قرارگاه فرهنگی توحید روداب آغاز شد.

محمود شم آبادی افزود: هدف اصلی تشکیل این قرارگاه تربیت نیروهای فرهنگی و اتاق فکر فعالیتهای فرهنگی است به گونه ای که فعالین فرهنگی درواحدهای مختلف با هم افزایی و خرد جمعی فعالیتهای خود را براساس الگوهای جدید طرح ریزی و پیگیری کنند
وی هدف اصلی این قرارگاه را ایجاد انگیزه و امید دربین فعالین فرهنگی دانسته و اظهارکرد:باتربیت نیروهای فرهنگی باید موسسات،پایگاهها و کانون های مساجد را جهت دهی و وادار به فعالیت نمود.

 مدیریت این قرارگاه بصورت مردمی بوده و منافع مالی آن ازمحل مشارکتهای مردمی می باشد

> سبزوار پیام

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۹۲ ، ۲۰:۳۲
محمد برزوئی
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز پنج شنبه در گزارشی با اعلام اسامی برنج های غیر مجاز از مردم خواست، ضمن خودداری از خریداری و مصرف این برنج ها مراتب را اطلاع رسانی کنند.

اسامی این برنج های غیر مجاز شامل بانور کشور هند به دلیل میزان سرب، ستایش و صدری هاشمی، آستانه اشرفیه، زیتون کشور پاکستان به دلیل میزان کادمیوم، برنج طارم محلی معطر فریدونکنار به دلیل میزان آرسنیک، برنج اویلا و سیاه دم هاشمی و همچنین دودی رشت به دلیل میزان آفلاتوکسین B۱، می باشند.

این دانشگاه از شهروندان تقاضا کرده است تا در صورت مشاهده این نوع برنج ها هر چه سریع تر با شماره تلفن ۸۴۱۵۰۰۱ و یا سامانه ۱۴۹۰ فوریت های بهداشت محیط و حرفه ای تماس حاصل کنند.

> سلام سربدار

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آذر ۹۲ ، ۱۷:۱۵
محمد برزوئی
ولی‌اله جغتایی در جمع خبرنگاران این شهرستان، با اشاره به آغاز این طرح از ۱۶ آذرماه، ادامه داد: این طرح به مدت ۱۵ روز کاری اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح به صورت رایگان انجام می‌شود، به انجام این طرح با استفاده از توان اکیپ‌های بخش خصوصی دامپزشکی و در قالب قراردادهای خرید خدمت اشاره کرد.

جغتایی سپس از واکسیناسیون ۲۲ هزار و ۱۷ راس گاو و گوساله در ۸ ماهه اول امسال علیه این بیماری در این شهرستان خبر داد.

وی بیماری تب برفکی را یک بیماری عفونی و به شدت واگیر دام دانست و اذعان کرد: این بیماری به لحاظ شدت خسارات اقتصادی یکی از موانع اصلی در تامین بهداشت و تولید دام و فرآورده‌های دامی محسوب می‌شود.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان سبزوار با بیان اینکه این بیماری سبب کاهش شدید تولید دام شده و نقش اساسی در تجارت دام و فرآورده‌های خام دارد، گفت: واگیر این بیماری در دام‌های حساس بسیار بالاست اما میزان مرگ‌ومیر پایین بوده و عمدتا دام‌های جوان را در برمی‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: واکسیناسیون یکی از راه‌های پیشگیری از بروز این بیماری است.

> سلام سربدار

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آذر ۹۲ ، ۱۷:۱۰
محمد برزوئی
شرایط عمومی :
• 1) سلامت جسمی و روحی
• 2) حداقل 22 سال و حداکثر 50 سال
• 3) التزام عملی به امور شرعی و اصل ولایت فقیه
• 4) داشتن حداقل مدرک ابتدایی
• 5) حسن برخورد و رعایت احترام و ادب نسبت به مردم
• 6) رعایت شئونات و حریم قدسی مسجد توسط خادم و خانواده اش
• 7) توان انجام وظایف محوله
• 8) عدم سوء پیشینه و عدم وابستگی به گروهکها
• 9) عدم اعتیاد

وظایف : خادم فقط در روزهای مراسمات عزا و ختم در مسجد خدمت خواهد کرد و ایام محرم و ماه رمضان نیز باید زمینه برگزاری مراسمات را در مسجد فراهم نماید .
تحویل کلیه اموال مسجد و نگهداری آن به صورت منظم و شایسته بر عهده خادم میباشد
نظافت و غبارروبی و شستشوی مسجد به گونه ای که از نظر نظافت با شأن یک مرکز عبادی متناسب باشد.
انعکاس مشکلات مسجد به مسولین روستا از جمله دهیار و هیئت امنا مسجد
مزایا : خادم علاوه بر تحت پوشش قرار گرفتن بیمه تامین اجتماعی اندکی حق مزد از طرف هیئت امنا مسجد دریافت خواهد نمود
متقاضیان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دهیاری (09151745565) تماس بگیرند .

> کانون فرهنگی هنری شهدای برگو

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۹۲ ، ۱۸:۳۰
محمد برزوئی
چهار میلیارد ریال سهم بخش روداب
از ۱۶میلیارد ریال تخصیص اعتبار مکانیزاسیون شهرستان سبزوار!!!!!!


مدیر جهادکشاورزی سبزوار از تخصیص ۱۶ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرحهای مکانیزاسیون در این شهرستان خبر داد.
مهندس محمدجواد ایزدیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مدت زمان جذب این اعتبارات تا پایان سال می باشد.

وی افزود: به منظور توسعه و ارتقای مکانیزاسیون کشاورزی و تامین به موقع ماشین آلات و ادوات کشاورزی و فراهم شدن امکان استفاده متقاضیان در جهت خرید تراکتور، این میزان اعتبار در این شهرستان ابلاغ شده است.

این مسوول در ادامه تخصیص اعتبار مکانیزاسیون را به تفکیک شامل هفت میلیارد ریال برای بخش مرکزی، پنج میلیارد ریال برای ششتمد و چهار میلیارد ریال برای بخش روداب اعلام کرد.

وی همچنین معرفی شرکت های خدمات مکانیزاسیون را در اولویت دریافت این تسهیلات دانست و گفت: نام نویسی متقاضیان غیر حضوری و از طریق سایت سازمان جهادکشاورزی استان خراسان رضوی می باشد.

وی افزود: پس از بررسی و بازدید میدانی توسط مسوول و کمیته مکانیزاسیون شهرستان و امتیاز دهی، افراد واجدالشرایط به بانک عامل معرفی می شوند.

> سلام سربدار

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۲ ، ۱۹:۰۵
محمد برزوئی
قسمت اول مستند شفاعت یا شکایت در سه نسخه آماده دانلود می باشد . 

جبهه اعتقادی شفاعت یا شکایت توفیق دارد پس از گذشت ۵ سال کار پژوهشی و ۱ سال و ۶ ماه فعالیت اجرایی ، با توکل بر حضرت حق تعالی و توسل به مقربین به این ذات مقدس اولین قدم خود را در راستای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تقویت مواضع برحق ایشان بر دارد . لذا بر آن شدیم تا با توجه به فعالیت های سوء دشمنان این خاندان ودر راس تمام آنها یهود، نقاط آسیب پذیر و مورد اهتمام این نهضت را پیدا کرده و در جهت تقویت آن ، امور رسانه ای و اجرایی خود را در فضای عمومی آغاز کنیم .

طبق تحقیقات صورت گرفته ، در چند سال اخیر به میزان چشمگیری فعالیت های غرب و  سایر دشمنان تشیع در تقابل با اداء شعائر حسینی و مذهبی شیعه تغییر یافته است . ایشان اهداف خود را در تخریب و تضغیف عقاید حقه شیعه در دو محور اصلی  یعنی فضا سازی جهت ورود انحرافات اجرایی و فکری و تخریب به موقع همان انحرافات به انضمام عقاید حقه تشیع در دستور کار گذاشته که متاسفانه بخشی از آن اعمال شده است. تعریف انحرافات و تهدیدات ، چگونگی ورود انحرافات در دستگاه عزاداری ، نقد انحرافات جهت تفکیک عزاداری حقیقی از آن اموری که مخرب شعائر حسینی هستند و نمایش میزان تاثیر گزاری آنها در نهضت حسینی همان اموری می باشند که در حال حاضر توسط این جبهه اعتقادی در حال تحقق است . لذا از شما تقاضا  داریم با توجه به مهیا بودن فضای گفتگوی سالم و دور از تعصب با مطرح نمودن نقد های سازنده خود نسبت به امور جاری جبهه و کارگروه مارا در این امر مهم یاری فرمائید.


دانلود مستند شفاعت یا شکایت 1  نسخه تلفن همراه با حجم 40 مگابایت و کیفیت بالا        دانلود با لینک مستقیم


دانلود مستند شفاعت یا شکایت 1 نسخه رایانه با حجم 100 مگابایت و کیفیت مناسب         دانلود با لینک مستقیم  

دانلود مستند شفاعت یا شکایت 1 نسخه نمایش خانگی با حجم 360 مگابایت و کیفیت عالی 

پارت 1      پارت 2     پارت 3     پارت 4


توجه : برای دانلود نسخه خانگی ، ابتدا تمام پارت ها را دانلود کنید و سپس فیلم را از پارت 4 با نرم افزار وین زیپ استخراج کنید . 

 شفاعت یا شکایت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۲ ، ۱۲:۱۵
محمد برزوئی

قسمت اول مستند شفاعت یا شکایت در سه نسخه آماده دانلود می باشد . 

جبهه اعتقادی شفاعت یا شکایت توفیق دارد پس از گذشت ۵ سال کار پژوهشی و ۱ سال و ۶ ماه فعالیت اجرایی ، با توکل بر حضرت حق تعالی و توسل به مقربین به این ذات مقدس اولین قدم خود را در راستای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تقویت مواضع برحق ایشان بر دارد . لذا بر آن شدیم تا با توجه به فعالیت های سوء دشمنان این خاندان ودر راس تمام آنها یهود، نقاط آسیب پذیر و مورد اهتمام این نهضت را پیدا کرده و در جهت تقویت آن ، امور رسانه ای و اجرایی خود را در فضای عمومی آغاز کنیم .

طبق تحقیقات صورت گرفته ، در چند سال اخیر به میزان چشمگیری فعالیت های غرب و  سایر دشمنان تشیع در تقابل با اداء شعائر حسینی و مذهبی شیعه تغییر یافته است . ایشان اهداف خود را در تخریب و تضغیف عقاید حقه شیعه در دو محور اصلی  یعنی فضا سازی جهت ورود انحرافات اجرایی و فکری و تخریب به موقع همان انحرافات به انضمام عقاید حقه تشیع در دستور کار گذاشته که متاسفانه بخشی از آن اعمال شده است. تعریف انحرافات و تهدیدات ، چگونگی ورود انحرافات در دستگاه عزاداری ، نقد انحرافات جهت تفکیک عزاداری حقیقی از آن اموری که مخرب شعائر حسینی هستند و نمایش میزان تاثیر گزاری آنها در نهضت حسینی همان اموری می باشند که در حال حاضر توسط این جبهه اعتقادی در حال تحقق است . لذا از شما تقاضا  داریم با توجه به مهیا بودن فضای گفتگوی سالم و دور از تعصب با مطرح نمودن نقد های سازنده خود نسبت به امور جاری جبهه و کارگروه مارا در این امر مهم یاری فرمائید.


دانلود مستند شفاعت یا شکایت 1  نسخه تلفن همراه با حجم 40 مگابایت و کیفیت بالا        دانلود با لینک مستقیم


دانلود مستند شفاعت یا شکایت 1 نسخه رایانه با حجم 100 مگابایت و کیفیت مناسب         دانلود با لینک مستقیم  

دانلود مستند شفاعت یا شکایت 1 نسخه نمایش خانگی با حجم 360 مگابایت و کیفیت عالی 

پارت 1      پارت 2     پارت 3     پارت 4


توجه : برای دانلود نسخه خانگی ، ابتدا تمام پارت ها را دانلود کنید و سپس فیلم را از پارت 4 با نرم افزار وین زیپ استخراج کنید . 

> شفاعت یا شکایت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۲ ، ۱۱:۱۴
محمد برزوئی

پیامبر (ص) فرمودند: خدا عذاب قبر را از سه دسته از زنان بر می دارد و در روز قیامت با فاطمه (س) دختر رسول الله (ص) محشور خواهند شد: زنی که بر غیرت شوهرش شکیبایی کند و زنی که در برابر بداخلاقی شوهرش شکیبایی کند و زنی که مهریه اش را به همسرش ببخشد. خدا به هر یک از آنان ثواب هزار شهید می دهد.


   ارشادالقلوب، ص 175

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آذر ۹۲ ، ۱۶:۰۳
محمد برزوئی
هیچ ذکری بالاتر و مهمتر از عزم پیوسته و همیشگی بر ترک گناه نیست ؛

یعنی تصمیم داشته باشید اگر خداوند صدسال هم به شما عمر داد ، حتی یک گناه نکنید ،

همچنان که اگر صد سال عمر کنید ، حاضر نخواهید شد یک بار تَهِ استکانی زهر بنوشید ؛

حقیقت و واقع گناه هم ، زهر و سَمّ است.


"مرحوم آیت الله بهجت(ره)"
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آذر ۹۲ ، ۱۶:۰۰
محمد برزوئی