روداب

روداب

روداب

روداب

مزار شهید مدافع حرم رضا دامرودیآن چه پیش رو دارید، برش هایی است از مراسمی که به همت جوانان غیور روستای دامرود بخش روداب در نخستین «روز پدر» پس از شهادت «بابای نیایش» برگزار شده است[...]

«رضا دامرودی» به 29 تیر ماه 1367 شمسی، یعنی درست 7 روز قبل از پذیرش قطعنامه‌ی 598 از سوی ایران و پایان «دفاع مقدس»، در روستای «دامرود» (از توابع «بخش روداب» شهرستان «سبزوار») متولد شد. او، 27 سال بعد، جامه‌ی دفاع از «نهضت روح الله» بر تن کرده و در جبهه‌ی دفاع از بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) جان خود را در طبق اخلاص نهاد.
«رضا دامرودی»، به تاریخ شنبه، 25 مهر 1394 شمسی، در گرما گرم «عملیات محرم» در نبرد با «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی»، بال در بال ملائک گشود. از وی دختری خردسال به نام «نیایش» به یادگار مانده است.

آن چه پیش رو دارید، برش هایی است از مراسمی که به همت جوانان غیور روستای «دامرود بخش رودآب» در نخستین «روز پدر» پس از شهادت «رضا دامرودی» برگزار شده است. مرحبا به غیرت جوان‌مردانی که عشق و ارادت خود را به آستانِ شهدای «اسلام ناب محمدی(صلوات الله علیه) با عرض ادب و ارادت به یادگارانِ آنان اثبات می کنند. آفرین بر کم سالانِ فهیمی که اجازه ندادند، «نیایش کوچولو» در نخستین روز پدری که پدرش را نمی بیند، تنها بماند.


 

روحمان با یادش شاد
هدیه به روحِ بلند پروازش صلوات

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


 





تصاویر/ به احترام «بابای نیایش»

تصاویر/ به احترام «بابای نیایش»


تصاویر/ به احترام «بابای نیایش»

تصاویر/ به احترام «بابای نیایش»

نظرات  (۱)

۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۲:۵۹ عباس خلیلی دارینی
رضا جان با رفتنت بزرگ بودن و شریف بودنت را به همه فهماندی
دوستت دارم برای همیشه دوست عزیزم
هر چند که دیگر سعادت دیدنت را ندارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی