روداب

روداب

روداب

روداب

۲۱ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

 پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب :مراسم تجلیل از حدود ۸۰ نفر حافظ قرآن کریم شهر روداب با حضور مسئولان، فعالین قرآنی، معتمدان و شوراهای روستاهای بخش روداب و رئیس سازمان تبلیغات سبزوار در مهدیه این شهر برگزار شد.

امام جمعه روداب در این مراسم درخصوص نحوه برگزاری دوره های حفظ قرآن گفت: طول دوره حفظ کامل قرآن ۳ و ۵ ساله است.

حجت الاسلام کیانی مقدم افزود: از سوی شورای اسلامی شهر و شهردار روداب مبلغ ۶۵ میلیون ریال برای تجلیل از حافظان در نظر گرفته شده است و ما قصد داریم این کلاس ها را با کمک شوراها و معتمدان روستاها در چند روستای بزرگ بخش مانند ملوند، برآباد، شمس آباد و دارین نیز برگزار کنیم و تعداد حافظان را افزایش دهیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۵:۲۲
هادی قلعه نوی

پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر رودابامام جمعه روداب در خطبه های این هفته با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیداربا اقشار مختلف مردم در روز عید غدیر در جمع نمازگزاران گفت: تبلیغات دشمن برای جداکردن اسلام از سیاست و اسلام را یک امر شخصی و خصوصی جلوه دادن است در صورتی که غدیر مظهر توجه و تاکید اسلام بر حکومت داری و سیاست است.



حجت الاسلام اسماعیل کیانی مقدم در خصوص سیاستهای اصلی دشمنان و مستکبران افزود: سیاست اصلی مستکبران ایجاد اختلاف میان فرق اسلامی به ویژه شیعه و سنی است و ایجاد اختلاف باعث می شود همت ، نیرو و انگیزه های آنان صرف دعواهای داخلی شود و به دشمنان بزرگ و اصلی توجهی نکنند و این همان هدف اصلی استکبار است و جریان تکفیری در عراق و سوریه و برخی کشورهای دیگر را برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان به وجود می آورند و جریان هایی مثل داعش و القاعده نیز از همین جمله است و حالا هم به بهانه از بین بردن داعش آمده اند تا این اختلاف را بیشتر کنند بنابراین هر کس به اسلام پایبند است نباید حرفی که باعث اختلاف می شود را بزند.

خطیب جمعه روداب با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب با دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین اظهارکرد : پیروزی مردم غزه مصداق بارز تحقق وعده الهی است . مقاومت منطقه کوچک با جمعیت و امکانات محدود و جنگ 51 روزه در مقابل یک رژیم بی رحم با انواع امکانات یک مسئله مهم و حیرت آور است و این همان تحقق وعده الهی است . رهبر انقلاب احتمال تکرار تجاوز رژیم صهیونیستی را هشدار دادند و خطاب به دبیرکل جهاد اسلامی فرمودند" باید روز به روز بر آمادگی خود اضافه کنید و بخش سواحل غربی فلسطین را هم برای رویارویی با رژیم خبیث اسرائیل همراه کنید و همان نگرانی را که برای غزه دارید از ساحل غربی فلسطین داشته باشید".
وی در خصوص اوضاع سوریه نیز گفت : شهر کوبانی سوریه با روستاهای آن حدود 380 هزار نفر جمعیت دارد که در نزدیکی مرز ترکیه است و امروز جان این مردم در خطر است و چهل درصد شهر را داعشی ها گرفته اند و ائتلاف ضد داعش فقط نظاره گر است و به جز تخریب و خرابکاری کاری نکرده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۳ ، ۱۶:۳۷
هادی قلعه نوی

 پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب : امام جمعه روداب سبزوار در خطبه های نماز جمعه این هفته روداب با توجه به در پیش بودن عید غدیر گفت :این عید یکی از اعیاد بزرگ ماست و باید آن را گرامی و بزرگ بداریم. وی با اشاره به پیام غدیر افزود: نماز ، روزه ، توحید ، نبوت ، معاد و تمام عبادات و در یک جمله همه دین اسلام به ابلاغ پیام امامت و جانشینی امیرالمومنین علی (ع) از جانب پیامبر اکرم (ص) بستگی داشت.لذا ما باید به شیعه بودن خود افتخار کنیم و چون دنیا ما را با نام شیعه می شناسد باید رفتار ، گفتار و عبادات ما در شان امیر المومنین (ع) باشد.



امام جمعه روداب درخصوص تحولات اخیر عراق در جمع نمازگزاران گفت: آنچه تا امروز جلوی پیشرفت گروه تروریستی داعش را در برخی مناطق عراق گرفته ، نیروی مردمی ، عشایر و ارتش عراق است نه ائتلاف ضد داعش.
حجت الاسلام اسماعیل کیانی مقدم در خصوص بهترین راه مقابله با داعش افزود: داعش مقر، فرودگاه و پایگاه نظامی ندارد که بتوان آن را بمباران و منهدم کرد . داعش فقط پرچم های سیاه و تعدادی خودرو در کنار آن چندین هزار فرد مسلح در اختیار دارد و این مجموعه را به راحتی می تواند در میان شهروندان مخفی کند که در چنین وضعیتی بهترین راه برای مقابله با داعش دخالت نکردن دیگران و سپردن امور به مردم و ارتش عراق است.
خطیب جمعه روداب در خصوص اوضاع اخیر سوریه نیز اظهار کرد : شهر کردنشین کوبانی در شمال سوریه در روزهای اخیر صحنه شدیدترین درگیری ها میان عناصر گروهک داعش و نیروهای مردمی در سوریه است . اما در این میان مواضع متناقض همسایه دیوار به دیوار سوریه یعنی ترکیه قابل تامل است.
وی در ادامه افزود: هفته گذشته دولت ترکیه پارلمان این کشور را به تصویب لایحه عملیات برون مرزی با داعش مجبور کرد و نخست وزیر این کشور گفته بود"اجازه نخواهیم داد شهرکوبانی سقوط کند"اما تا کنون نه تنها شعله بلکه دودی از لوله تانک ها و تفنگ های سربازان ترکیه علیه داعش برنخواسته ؛ بلکه برعکس شروطی را برای هر گونه اقدام علیه داعش تعیین کرده است . برای ما آشکار است که آمریکا و غرب در سوریه و عراق به دنبال منافع خوشان هستند.
نماینده ولی فقیه در شهر روداب گفت: کشور ،انقلاب و رهبر عزیز ما این را می فرماید که ما همچنان پشتیبان نظام بشار اسد در سوریه هستیم و ذره ای هم کوتاه نخواهیم آمد ؛ چونکه اسلام ما اسلام ناب محمدی(ص) است . اما دین برخی از کشورهای مسلمان اطراف ما اسلام آمریکایی است و اسلام آمریکایی دنبال دفاع از مظلومیت مردم سوریه نیست.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مهر ۹۳ ، ۱۱:۰۳
هادی قلعه نوی

 پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب :حسینیه ابوالفضلی روستای مظفرآباد، به همت و تلاش دهیاری روستای مظفرآباد، به متراز 200 متر مربع تقریبا تکمیل و روز پنج شنبه مورخ 93/7/17  با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا کیانی مقدم امام جمعه و آقای شم آبادی بخشدار و دیگر مسئولین روداب افتتاح شد . دهیار روستای مظفرآباد گفت : این پروژه از محرم سال 1392 با مشارکت مردمی شروع شده و هم اکنون به بهره برداری رسیده است. حسن پور افزود : برای ساخت این حسینیه  تا کنون 20 میلیون تومان هزینه شده و جهت تکمیل سرویسهای بهداشتی، وضوخانه، فرش و محوطه سازی آن   10 میلیون تومان اعتبار دیگر، نیاز است.






بقیه تصاویر در ادامه مطلب


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مهر ۹۳ ، ۱۰:۰۵
هادی قلعه نوی

ای نور خدا امام هادی
وی مکتب عشق را منادی
ای در کف تو لوای قرآن
وی مجری آیه های قرآن
در اوج طلوع روشنائی
آیینه ی پاک حق نمائی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مهر ۹۳ ، ۱۰:۳۹
محمد برزوئی
پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب
پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب: به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار، دکتر مرتضی بینش معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: با ورود نیروهای خرید خدمات آموزشی مشکل موجود در مدارس شهر روداب مرتفع شده است.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته و هماهنگی های انجام شده با مدارس غیردولتی دارای مجوز، از نیروهای موجود در این مدارس استفاده خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مهر ۹۳ ، ۱۵:۰۷
محمد برزوئی
پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب
پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب: امام جمعه روداب سبزوار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر روداب با اشاره به مصادیق فساد در جامعه گفت : اعتیاد به مواد مخدر یکی از مصادیق فساد است که دشمن با برنامه ریزی دقیق روی آن خانواده ها را هدف گرفته است. وی افزود:اعتیاد یکی از خطرناک ترین فسادهاست که مقدمه فسادهای دیگر است.



حجت الاسلام و المسلیمن کیانی مقدم ضمن تبریک سیزدهم مهرماه روز نیروی انتظامی گقت: وظیفه نیروی انتظامی ایجاد امنیت در جامعه است و مردم هم با گزارش بعضی از ناامنی ها و بی نظمی ها به برقراری نظم و امنیت در جامعه کمک نمایند.


امام جمعه روداب درخصوص دستاوردهای سفر ریاست محترم جمهور به  نیویورک در جمع نمازگزاران گفت: یکی از این دستاوردها تقویت مواضع اصولی نظام بود. این نشست از یک طرف به تمام دنیا نشان داد که ایران هرگز از اصول و خطوط قرمز خودش عقب نشینی نخواهد کرد. 


حجت الاسلام اسماعیل کیانی مقدم در خصوص محورهای بیان شده توسط رئیس جمهور افزود: حقوق هسته ای مردم ایران ، لغو تحریم های ضد ایرانی ، حمایت از مقاومت اسلامی و استکبار ستیزی و مخالفت با سلطه گری آمریکا از جمله محورهای صحبت های ایشان بوده است.


وی در ادامه اظهار کرد: موضع جمهوری اسلامی ایران در مورد هسته ای این است که غنی سازی در خاک ایران باید ادامه پیدا کند و هرگونه توقف در این حرکت علمی کشور برای مردم ما قابل قبول نیست وموضع ما در حمایت ازحزب الله لبنان ، سوریه و دولت بشار اسد اینگونه بیان شد که دولت بشار اسد را یک دولت مردمی معرفی کرد و احترام تمام جهان به رای مردم سوریه را ضروری دانستند.


خطیب جمعه روداب در خصوص دیدار رئیس جمهور با دیوید کامرون گفت: چند ساعت بعد از این دیدار ، کامرون در سخنانی توهین آمیز ایران را متهم به حمایت از تروریسم کرد و گفت که ایران باید برنامه هسته ای اش را تغییر دهد. ولی متاسفانه در ایران یک عده ذوق زده شدند آن کسانی که دنبال برقراری ارتباط این کشورها مثل انگلیس هستند و فکر می کنند که یخ این ارتباط بین ایران و انگلیس آب خواهد شد. اما چهره واقعی این کشور ها برای آنها مشخص شد اگر نمی شناسند بشناسند دشمن را که چقدر زیاده خواه و گستاخ است.


امام جمعه روداب در خصوص تحولات سوریه ادامه داد: آنچه در سوریه امروز اتفاق می افتد انهدام زیر ساخت های حیاتی سوریه در پوشش مبارزه با داعش است . واقعیت امر این است که هدف آنها نابودی تاسیسات زیر بنایی سوریه وتضعیف حکومت بشار اسد می باشد.


نماینده ولی فقیه در روداب در پایان با اشاره به مشکل مدارس روداب گفت: مسئولین شهرستان تاکید بر این دارند که بخش خصوصی بهتر می تواند در روداب کار کند. طبق قول و فرمایش این عزیزان ما باید از این طرح حمایت کنیم. ما از مسئولین آموزش و پرورش می خواهیم معلمانی مجرب و توانا برای روداب انتخاب شوند تا دانش آموزان روداب بدون مشکل به درس خواندن خود ادامه بدهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۹۳ ، ۱۶:۳۱
هادی قلعه نوی
پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب
پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب: امام جمعه روداب درخطبه های این هفته درخصوص دستاوردهای سفر ریاست محترم جمهوربه نیویورک در جمع نمازگزاران گفت: یکی از این دستاوردها تقویت مواضع اصولی نظام بود این نشست از یک طرف به تمام دنیا نشان داد که ایران هرگز از اصول و خطوط قرمز خودش عقب نشینی نخواهد کرد و دکتر روحانی بارها برآن تاکید کرد دیداربا 9رئیس جمهور ،5نخست وزیر و سخنرانی در صحن علنی سازمان ملل واین مواضع را بیان کردن یک دستاورد مهم برای کشورماست

حجت الاسلام اسماعیل کیانی مقدم در خصوص محورهای بیان شده توسط رئیس جمهور افزود: حقوق هسته ای مردم ایران ،لغو تحریم های ضد ایرانی ،حمایت ازمقاومت اسلامی و استکبار ستیزی و مخالفت با سلطه گری آمریکا از جمله محورهای صحبت های ایشان بوده است


وی در ادامه اظهار کرد:موضع جمهوری اسلامی ایران در مورد هسته ای این است که غنی سازی در خاک ایران باید ادامه پیدا کند و هرگونه توقف در این حرکت علمی کشور برای مردم ما قابل نیست وموضع ما درحمایت ازحزب الله لبنان ،سوریه و دولت بشار اسد اینگونه بیان شد که دولت بشار اسد را یک دولت مردمی معرفی کرد و احترام تمام جهان به رای مردم سوریه را ضروری دانستند واز طرف دیگر رفتارکشورهای غربی از جمله آمریکا و انگلیس نشان داد که با وجود تاکیدات ایران بر روابط سازنده با جهان همچنان در توهمات خودشان به سر می برند و دنبال زیاده خواهی خودشان هستند


خطیب جمعه روداب در خصوص دیدار رئیس جمهور با دیوید کامرون گفت:چند ساعت بعد از دیدار با دیوید کامرون در سخنانی توهین آمیز ایران را متهم به حمایت از تروریسم کرد و گفت که ایران باید برنامه هسته ای اش را و رفتارش با مردم را باید تغییر دهد ولی متاسفانه در ایران یک عده ذوق زده شدند آن کسانی که دنبال برقراری ارتباط این کشورها مثل انگلیس هستند و فکر می کنند که یخ این ارتباط بین ایران و انگلیس آب خواهد شد اما چهره واقعی این کشور ها برای انها مشخص شد اگر نمی شناسند بشناسند دشمن را که چقدر زیاده خواه و گستاخ است


امام جمعه روداب در خصوص تحولات سوریه ادامه داد:آنچه در سوریه امروز اتفاق می افتد انهدام زیر ساخت های حیاتی سوریه در پوشش مبارزه با داعش است تاسیسات گازی ،چندین نیروگاه برق در چند استان وتخریب فرودگاهها وسدها همه اینها به بهانه حضور داعش می باشد در حالی که حتی یک داعشی از بین نرفته است واقعیت امر این است که این حملات هدفی جز نابودی تاسیسات زیر بنایی سوریه وتضعیف حکومت بشار اسد را دنبال نمی کند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۹۳ ، ۱۶:۰۹
محمد برزوئی

پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب

دهیاری برگو : یادوراه شهدای روستای بنقن عصر پنجشنبه با حضور مسولین بخش روداب از جمله امام جمعه محترم  بخشدار محترم روداب ، فرمانده و جمعی از بسیجیان بسیج روداب و پرسنل پاسگاه اریان و تنی چند از فرماندهان سپاه شهرستان سبزوار دهیاران و شوراهای روستاهای اطراف در حسینیه روستای بنقن برگزار شد .

در ابتدای این جلسه نامنی فرمانده بسیج روداب ضمن عرض خیر مقدم به حضار گزارشی از فعالیت های بسیج روداب ارائه دادند .
در ادامه حاج اقا کیانی مقدم امام جمعه روداب در وصف شهدا مطالبی را بیان نمودند.ایشان در ادامه سخنان خود فرمودند که وظیفه همه است که به حکم عقل و عرف یک هفته را به یاد شهدا باشیم و یاد شهدا را زنده نگهداریم و در راه شهدا ثابت قدم باشیم امروزه تمام استکبار و غرب به دنبال نابودی نظام و انقلاب هستند و فرهنگ غرب از طریق همین ماهواره ها و شبکه های فاسد اجتماعی وارد کشور میشود و هدف اصلی انان نابودی جوانان ماست.
در ادامه این مراسم حاج اقا ابراهیمی نیا نیز سخنانی را ایراد نمودند که بیشتر از دستاوردهای امروزه در بخش نظامی و دفاعی مطلب به میان امد .وی همچنین از کشورهای همسایه و تمام کشورهای عضو سازمان ملل متحد گله مند بودند که چرا در زمان جنگ همگی علیه ایران بپا خواسته اند .وی همچنین از بروز بودن تسلیحات جنگی ارتش عراق در زمان جنگ خبر دادند و گفتند که روز به روز عراقیها با سلاح ها و مهمات جدید پای به میدان می گذاشتند ولی ما با همان موشک های اولیه.
ایشان یک انتقاد تند نسبت به صدا و سیما داشتند و فرمودند که ساعتها تلویزیون ایران زمان خود را بابت تبلیغات کفش تن تاک گذاشته ولی به این همه شهید و خانواده شهدا بهایی نمی دهد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۹۳ ، ۲۲:۵۴
محمد برزوئی
پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب
پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب: مدیر روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار از نشست رئیس این اداره با روحانی طرح هجرت روستای شمس آباد خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار،مجید کدخدازاده دراین خصوص گفت: درجلسه ای که رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار،6 مهرماه جاری با روحانی طرح هجرت  روستای شمس آباد بخش روداب داشتند،مسائل فرهنگی و تبلیغی منطقه مذکور را مورد بررسی قرار دادند.

وی گفت:اهتمام به مسائل فرهنگی با همکاری مسئولین محلی،برگزاری جلسات تبلیغی خانگی،ارتباط صمیمانه با نوجوانان و جوانان و حضور درمدارس،مشارکت در برنامه های مسجد،تعامل با امام جمعه و حضور در مراسم نمازجمعه به اتفاق اهالی روستا،از توصیه های رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار به روحانی طرح هجرت در روستای شمس آباد بود.

وی افزود:دراین جلسه،حجت الاسلام ایوب شمس آبادی گزارش عملکرد تبلیغی خود در ماههای اخیر را به رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار ارائه کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۹۳ ، ۲۲:۴۶
محمد برزوئی