روداب

روداب

روداب

روداب

پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب
پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب: امام جمعه روداب سبزوار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر روداب با اشاره به مصادیق فساد در جامعه گفت : اعتیاد به مواد مخدر یکی از مصادیق فساد است که دشمن با برنامه ریزی دقیق روی آن خانواده ها را هدف گرفته است. وی افزود:اعتیاد یکی از خطرناک ترین فسادهاست که مقدمه فسادهای دیگر است.



حجت الاسلام و المسلیمن کیانی مقدم ضمن تبریک سیزدهم مهرماه روز نیروی انتظامی گقت: وظیفه نیروی انتظامی ایجاد امنیت در جامعه است و مردم هم با گزارش بعضی از ناامنی ها و بی نظمی ها به برقراری نظم و امنیت در جامعه کمک نمایند.


امام جمعه روداب درخصوص دستاوردهای سفر ریاست محترم جمهور به  نیویورک در جمع نمازگزاران گفت: یکی از این دستاوردها تقویت مواضع اصولی نظام بود. این نشست از یک طرف به تمام دنیا نشان داد که ایران هرگز از اصول و خطوط قرمز خودش عقب نشینی نخواهد کرد. 


حجت الاسلام اسماعیل کیانی مقدم در خصوص محورهای بیان شده توسط رئیس جمهور افزود: حقوق هسته ای مردم ایران ، لغو تحریم های ضد ایرانی ، حمایت از مقاومت اسلامی و استکبار ستیزی و مخالفت با سلطه گری آمریکا از جمله محورهای صحبت های ایشان بوده است.


وی در ادامه اظهار کرد: موضع جمهوری اسلامی ایران در مورد هسته ای این است که غنی سازی در خاک ایران باید ادامه پیدا کند و هرگونه توقف در این حرکت علمی کشور برای مردم ما قابل قبول نیست وموضع ما در حمایت ازحزب الله لبنان ، سوریه و دولت بشار اسد اینگونه بیان شد که دولت بشار اسد را یک دولت مردمی معرفی کرد و احترام تمام جهان به رای مردم سوریه را ضروری دانستند.


خطیب جمعه روداب در خصوص دیدار رئیس جمهور با دیوید کامرون گفت: چند ساعت بعد از این دیدار ، کامرون در سخنانی توهین آمیز ایران را متهم به حمایت از تروریسم کرد و گفت که ایران باید برنامه هسته ای اش را تغییر دهد. ولی متاسفانه در ایران یک عده ذوق زده شدند آن کسانی که دنبال برقراری ارتباط این کشورها مثل انگلیس هستند و فکر می کنند که یخ این ارتباط بین ایران و انگلیس آب خواهد شد. اما چهره واقعی این کشور ها برای آنها مشخص شد اگر نمی شناسند بشناسند دشمن را که چقدر زیاده خواه و گستاخ است.


امام جمعه روداب در خصوص تحولات سوریه ادامه داد: آنچه در سوریه امروز اتفاق می افتد انهدام زیر ساخت های حیاتی سوریه در پوشش مبارزه با داعش است . واقعیت امر این است که هدف آنها نابودی تاسیسات زیر بنایی سوریه وتضعیف حکومت بشار اسد می باشد.


نماینده ولی فقیه در روداب در پایان با اشاره به مشکل مدارس روداب گفت: مسئولین شهرستان تاکید بر این دارند که بخش خصوصی بهتر می تواند در روداب کار کند. طبق قول و فرمایش این عزیزان ما باید از این طرح حمایت کنیم. ما از مسئولین آموزش و پرورش می خواهیم معلمانی مجرب و توانا برای روداب انتخاب شوند تا دانش آموزان روداب بدون مشکل به درس خواندن خود ادامه بدهند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۱
هادی قلعه نوی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی