روداب

روداب

روداب

روداب

پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب
سبزوارنیوز/ جلسه ی کمیته ی بهبود مدیریت در آموزش و پرورش سبزوار با حضور معاونت آموزش ابتدایی، معاونت آموزش متوسطه و معاونت پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی و کارشناسان اداری تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ جلسه ی کمیته ی بهبود مدیریت در آموزش و پرورش سبزوار با حضور معاونت آموزش ابتدایی، معاونت آموزش متوسطه و معاونت پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی و کارشناسان اداری تشکیل شد.

معاونت آموزش متوسطه ی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار در این جلسه گفت: در راستای اجرای سیاست های کلی مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش کشور، تحقق اهداف و برنامه های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و نیز عملیاتی نمودن سیاست ها و برنامه های مقام عالی وزارت در خصوص توسعه ی مشارکت معلمان در فرایند بهسازی برنامه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی؛ کمیته ی بهبود مدیریت در آموزش و پرورش سبزوار تشکیل شده است.

سید رضا خاتم پور برنامه های مقام عالی وزارت در خصوص توسعه ی مشارکت معلمان در فرایند بهسازی برنامه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی را برگزاری کارگاه های آموزشی، برگزاری دوره های ضمن خدمت ویژه ی مدیران، تفویض اختیار انتصاب مدیران مدارس به معلمان عنوان کرد.

وی افزود: 5تا 10درصد مدیران مدارس شهرستان به صورت نمونه بعد از برگزاری انتخابات و طی مراحل تشریفات اداری انتصاب می شوند.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه ی معاونت متوسطه، مدیران آموزشگاه های موثقی، هنرستان تربیت و دبیرستان پرویز کوشکی بعد از برگزاری انتخابات، تثبیت یا منصوب می شوند.

وی تصریح کرد: معلمینی مجاز به انتخاب در آموزشگاه هستند که حداقل 50درصد موظف هفتگی خود را در همان آموزشگاه تدریس داشته باشند.

وی ابراز امیدواری کرد: مدیرانی که انتخاب می شوند با سیاست های کلان دولت تدبیر و امید، و وزارتخانه ی آموزش و پرورش هماهنگ باشند و بیشترین تعامل را با مقاطع و دوایر اداری داشته باشند.

کارشناس مسؤول رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد کارکنان مدیریت آموزش و پرورش سبزوار گفت: جلسه ی فعلی جهت بررسی پیشنهادات و هماهنگی چگونگی معرفی کاندیداها، نحوه ی برگزاری انتخابات، نحوه ی بررسی صلاحیت کاندیداها و بحث نظارت بر امر انتخابات می باشد.

وی افزود: برابر مصوبه ی شورای معاونین؛ از هر مقطع تحصیلی به عنوان نمونه یک مدرسه انتخاب شده است تا مدیران این مدارس توسط معلمان همان آموزشگاه انتخاب شوند.

وی تصریح کرد: انتخابات مقطع ابتدایی در آموزشگاه های برکت روداب و صاحب الزمان(عج) برگزار شده است و مدیران این آموزشگاه توسط معلمان همان مدارس معرفی شدند.

وی خاطر نشان کرد: از بین کاندیداهایی که صلاحیت های عمومی و تخصصی مدیریت را دارند حداقل 3نفر و حداکثر 9نفر حداقل 2روز قبل از انتخابات با تأیید رئیس اداره به مدرسه معرفی خواهند شد و منتخبینی که دوره های ویژه ی مدیریتی را ندیده اند؛ آموزش های لازم را خواهند دید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی