روداب

روداب

روداب

روداب

اطلاعیه طرح بین المللی مستشهدین عاشورا

دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۴ ب.ظ

طرح بین المللی مستشهدین عاشورا

(ثبت واقعه عاشورا درسازمان ملل)

بسمه تعالی

پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب

واقعه عاشورا به عنوان یک حادثه ماندگار در تاریخ اسلام همیشه زنده و در حال جوشش است. مسلمانان و علاقمندان به اهل البیت(ع) در طول تاریخ کوشیده اند از چنین مناسبتهایی استفاده کنند تا نام و یاد این نهضت پرشکوه و جاویدان که برای تمام انسانهای آزاده الهام بخش است،زنده نگه داشته شود.

واضح و مبرهن است که دشمنان اسلام با سم پاشی و صرف بودجه های کلان ضدفرهنگی یا به اصطلاح جنگ نرم، و هدف گذاری مستقیم قصد کمرنگ کردن واقعه کربلا و شهادت مظلومانه امام حسین(ع) را درذهن بشر دارند و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نیستند. زیرا آنان می دانند مادامی که نام ویاد امام حسین(ع) زنده وجاوید است و مسلمین آن را چراغ راه زندگی خود قرارمی دهند،غیرقابل نفوذ هستند،بنابراین مخدوش کردن این قیام در رأس برنامه هایشان قرار گرفته است.

ازدیگررو ، عبدالعزیز بن عبداله که از سوی شاه عربستان به مقام مفتی عام و اعظم وهابیون عربستان سعودی و رئیس هیأت کبار علما آن کشور منصوب شده است، در سالروز شهادت سیدالشهداء امام حسین(ع)، برای پسرش جشن سالگرد ازدواج گرفت و هم کیشانش را به جشن و پایکوبی فراخواند. همچنین علمای این فرقه، با کمال وقاهت، روزعاشورا را روز عید اعلام و دراین روز اقدام به برگزاری جشن و سرور مینمایند.

آیا این رفتارها نشانگر سرسپردگی ایشان به بیگانگان شیطان صفت که درجای جای جهان درلباس اسلام واسلام گرایی ،دست به قتل و کشتار افراد بیگناه زده و حقوق بشر را نقض می کنند و چهره زیبای اسلام را که مهدبشردوستی و محبت به هم نوع است را در جهان مخدوش می نمایند، نیست؟

امروز وظیفه سنگینی درقبال امام حسین(ع) و نهضت حق طلبانه اش به دوش تک تک ما قرار دارد وتنها با توسل به آن حضرت میتوان به عهدی که بسته ایم پایبند باشیم.

 لذا دشمن از هر روزی به ما نزدیک تر است و در این میان تنها به ازمیان برداشتن شیعه می اندیشد. ازطرفی با توجه به گسترش وقایع ضد شیعی و تخریب اذهان ملتهای دنیا نسبت به مذهب تشیع وتلاش برخی کشورها برای ثبت روز عاشورا به عنوان روز جشن وشادی، جبهه فرهنگی انقلاب با ارائه و اجرای طرح (مستشهدین عاشورا) باهدف محکوم نمودن جنایات صورت گرفته در فاجعه کربلا از منظربشردوستانه و جلوگیری از جشن ها وپایکوبی ها دراین روز حزن و اندوه، اقدام به جمع آوری امضاء وثبت روز جهانی یادمان جنایت جنگی عاشورا در سازمان ملل متحد کرده است.

پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب

دراین طرح که ان شاءا... از روز شهادت امیرالمؤمنین علی ع (21 رمضان) آغاز خواهد شد پیش بینی شده است حداقل 20 میلیون  امضاء مردمی به دو روش فیزیکی وسایبری از طریق پایگاه های اصلی برگزاری مراسم لیلالی قدر در سراسرکشور و سایت www.ashoora.org  جمع آوری و به سازمان ملل ارائه گردد تا براساس قوانین ، نسبت به ثبت این جنایت عظیم اقدام و آن روز را به عنوان روز جهانی یادمان عاشورا نامگذاری نمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی