روداب

روداب

روداب

روداب

واکنش شدید شهرداری روداب به یک ادعا !

دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۲، ۰۲:۰۲ ق.ظ

پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب
ماجرا از اونجایی شروع میشه که نظری درباره یادمان شهدای گمنام در وب روداب نیوز گذاشته شده بود که  شهردار و  معاونین فنی شهرداری هزینه طراحی یادمان شهدای گمنام را پرداخت کرده اند یا خیر؟ و یا اینکه کار فردی را بخواهند بدون پرداخت حتی یک ریال اجرا کنن و برای خودشان تبلیغ نمایند، فکر نمی کنم غیر از دزدی چیز دیگری باشد..... اما این نظر با واکنش شدید شهرداری مواجه شد و شهرداری روداب به شرح ذیل پاسخ این نظر را دادند :

در اواخر سال 91 طرح یادمان شهدای گمنام رودآب واجرای عملیات طرح  فاز یک (معماری) و فاز دو(نقشه های اجرایی) به آقای هادی سلطانی واگذار گردید.
لیکن پس از بازدید از محل اجرای فنداسیون و اندازه گیری ابعاد شش ضلعی  اجرا شده  قبلی و کپی برداری متراژ وضع موجود  تنها یک شیت نقشه از طرح المان با مقیاس 250/1 که به هیچ عنوان با اندازه گذاریهای انجام شده در نقشه  مطابقت نداشته و فاقد طرح اجرایی جهت گنبد(به لحاظ نوع مصالح ، نقشه معماری ،نقشه جزئیات اجرایی، نقشه سازه و جزئیات سازه)بود  به شهرداری تحویل گردید.
 پس از بررسی توسط واحد فنی شهرداری با عنایت به نواقص فراوان و عدم مقیاس بندی درست چه در مورد نقشه معماری(که صرفاً دارای یک شیت نقشه مربوط به المان شهدا) نقشه های محوطه سازی معماری و نقشه های سازه که فاقد تعیین نوع مصالح و جزئیات بود مورد تأیید واحد فنی شهرداری قرار نگرفت و به طراح مربوطه اعلام گردید.
 در خصوص طرح یادمان شهدای رودآب، پس از بررسی و مطالعات تکمیلی توسط واحد فنی شهرداری با همکاری تیم کاری مجری طرح، اقدام به  اجرای سازه گنبد و دیگر بخشهای سازه ای نمود که به هیچ عنوان با طرح مورد ادعای ایشان مطابقت ندارد. لذا شهرداری در خصوص ادعای واهی آقای هادی سلطانی و تشویش اذهان عمومی حق پیگیری از طریق مراجع قضایی را برای خود محفوظ می دارد.

» روابط عمومی شهرداری رودآب 
» روداب نیوز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۶
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۱)

فکر نکنم احتمالا این اقا حالش خوش نیست شهدا که نیاز به تبلیغ ندارند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی