روداب

روداب

روداب

روداب

حتماً شما به جشنواره ها، مراسمات، گردهمائی ها یا مهمانیهای خانوادگی زیادی دعوت شده و در مراسم یا مهمانی نیز حضور پیدا کرده اید، خاطراتی نیز در ذهن شما ثبت شده است خواه شیرین یا تلخ.

همین ابتدای کلام که ذهن شما به این سمت و سو سوق داده شد لیستی از خاطرات شیرین و (در حالت نامطلوب) خاطرات ناپسند در ذهن خود تجسم نمائید حال اگر فرم نظرسنجی در اختیار شما قرار دهند و از شما در مورد نقاط ضعف و قوت این مراسمات یا ... اطلاعاتی در خواست کنند در نگاه اول شما از فضا یا محل برگزاری / تزئینات / گرمی و سردی / مدیریت / پرسنل  و سایر امکانات سخن گفته و سپس وارد جزئیات می شوید بعضا هم شاید اتفاق افتاده باشد که بنحوی از مراسم لذت برده باشید که از زحمات بسیاری غافل شده و فقط اذعان داشته باشید که مراسم بسیار عالی بود و برای هیچ امری کم نگذاشته بودند! زیرا کسانی که عامل بودند وظیفه ی خود را نحو احسن انجام داده اند.

نکته ی قابل تعمق در برگزاری اولین نماز جمعه ی شهر روداب افزون بر پیگیریهای قبل که توسط مسئولین انجام شده بود اجرای محیط بسیار مطلوب اجرای برنامه ها بود تا حدی که مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی حجت الإسلام ابراهیم معادی نیز از آن به وجد آمده و بیان کردند که این اتفاق را به این آراستگی، و به این پیرایش، و به این نظم و ... حتی در شهرستانها هم ندیده بودم.

مدیریت محیط و تدارکات برنامه ی حضور امام جمعه ی شهر  روداب بر عهده ی شهرداری و شورای اسلامی بود که از چندین روز قبل با برنامه ریزی امور توسط مدیریت های مربوطه ، خود را برای انجام برنامه ها آماده ساخته بودند.

از جمله اقدامات پرسنل و کارگران شهرداری می توان  به : نظافت و رفت و روب کلیه ی مسیر ها از ابتدای ورودی شهر /  شستشوی خیابانهای اصلی تا محل مصلی / تزیین شهر با نصب بنر و پلاکارد  و .. می توان اشاره کرد.

و لازم به ذکر است در یکی از پست ها، تحت عنوان : زمانی برای تأمل ! هنگامی که روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری دقت لازم را ندارد!!! نسبت به عملکرد روابط عمومی و ... انتقادی بیان شد. ولیکن روابط عمومی شهرداری روداب در روز تاریخی اولین نماز جمعه ی روداب با مدیریت صحیح و راسخ خود، خاطره ای زیبا از خود در اذهان بجا گذاشت. صمیمانه از زحمات گروه روابط عمومی و تلاشهایشان قدر دانی می کنیم.

همچنین در ﮐﻤﺎل ادب و اﺣﺘﺮام ﻣﺮاﺗﺐ ﺳﭙﺎس و ﻗﺪرداﻧﯽ ﺧﺎﻟﺼﺎﻧﻪ و ﺻﻤﯿﻤﺎﻧﻪ خود را از جناب آقای دکتر خلیلی دارینی شهردار محترم و اعضاء شورای اسلامی شهر روداب که زحمات زیادی من جمله هزینه های حضور امام جمعه /هزینه های برگزاری مراسم معارفه / مسکن و خودرو  و ... را در این مدت متحمل شده اند به حضور ایشان اعلام می نمایم .

امید است در سایه ی الطاف حق تعالی و در پناه حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی  روز به روز بر توفیقاتشان افزوده شود. ان شاءالله



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۹
محمد برزوئی

امام جمعه

روداب

نظرات  (۱)

چی شده باز اینقدر تعریف میکنی نکنه بابت سری پیش که ازشون انتقاد کرده بودی با هم تعامل کردین که از کلماتی مثل دکتر و ... استفاده می کنی اینها همه درست کاش از حضور مردم تشکر می کردید. اینها وظیفه شان است که این کارها را انجام دهند اما این مردم هستند که همیشه با حضورشان این مسئولان را شرمنده می کنند.

پاسخ:
پاسخ:
با سلام و عرض ادب و احترام خدمت دوست گرامی ام !
توصیه میکنم مطالب قبلی رو حتما بخونید !
همه ی این اقدامات بخاطر خواست مردم بوده ، اصل مردم بودند که اگر نمیخواستند تحقق پبدا نمی کرد. اما برخی مقررات دست و پاگیر اداری باعث شده تا مدیران بسیار در تنگنا قرار بگیرند و قدرت ریسک پذیری کمتری داشته باشند اگر کمی با قوانین دست و پاگیر اشنا می بودید در اظهار نظرتان کمی بیشتر جوانب را در نظر میگرفتید.
علی ایحال نقد صحیح باعث رشد و پیشرفت جامعه است چه در سطح کلان و چه در جوامع کوچک .
بنده در حد توان سعی خواهم کرد در نقد خود منصفانه عمل کنم و هر کجا لازم ببینم وارد عمل خواهم شد.
و ادب حکم می کند از زحماتی که در این خصوص متحمل شده اند تشکر کنیم از کارگر محترم شهرداری گرفته تا عالیترین مقام بخشدار! و صد البته که مردم خود باعث و بانی تحقق این امرند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی