روداب

روداب

روداب

روداب

مسعودیان رادمحسن مسعودیان ظهر امروز در مراسم افتتاح کمیته امداد امام خمینی(ره) در بخش روداب سبزوار اظهار داشت: یکی از سیاست‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) توانمندسازی روستاییان و ایجاد اشتغال برای آنان با توجه به ظرفیت‌های هر منطقه است[...]

وی با بیان اینکه کمیته امداد در زمینه پرداخت تسهیلات به مددجویان مشکل جدی ندارد گفت: مهم‌ترین مشکل مددجویان برای دریافت تسهیلات متوجه بانک‌ها و قوانین آنان است.

مسعودیان ادامه داد: در قوانین برخی بانک‌ها این طور دیده شده که فرد دریافت کننده تسهیلات حتماً باید دارای سه ضامن کارمند و دارای فیش کسر حقوق از همان بانک باشد.

وی ادامه داد: در این زمینه پیشنهاد ما به مجلس شورای اسلامی ایجاد صندوق ضمانت پشتیبان در کمیته امداد و اختصاص این تسهیلات به صندوق برای ارائه تسهیلات به مددجویان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی یاد آور  شد: ایجاد این صندوق به مراتب بهتر از افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) است و کمک شایانی در پرداخت تسهیلات برای اشتغال  محسوب میشود.

وی خاطرنشان کرد: استقرار کمیته امداد امام خمینی در بخش روداب یکی از مهم‌ترین درخواست‌های مردم این منطقه بود که به سرانجام رسید. این منطقه 5 درصد جمعیت شهری سبزوار و 27 درصد جمعیت و 15 درصد جمعیت خانواری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد سبزوار را تشکیل می‌دهد.

مسعودیان اظهار داشت: حدود 59 درصد خدمات کمیته امداد سبزوار در بخش مسکن روستایی و مناطق محروم به مددجویان این بخش اختصاص داده می‌شود 50 درصد زکات جمع‌آوری شده در شهرستان سبزوار از این بخش جمع‌آوری شده و این نشان می‌دهد مردم روداب افرادی متدین هستند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی