روداب

روداب

روداب

روداب

بومگردی در روستای استاجمدیر اداره میراث فرهنگی سبزوار گفت: 5 اقامتگاه بوم گردی تا پایان سال جاری در سبزوار به بهره برداری می رسد[...]

سلیمانی با اشاره به ایجاد اقامتگاه های بوم گردی در 5 روستا هدف افزود: در برنامه ششم توسعه، ، در دستور کار اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان سبزوار قرار گرفت.
وی افزود: اولین اقامتگاه بوم گردی در زعفرانیه با همکاری دهیاری و شورای اسلامی زعفرانیه به بهره برداری رسید و دومین اقامتگاه در روستای طبس مراحل پایانی را میگذراند.
سلیمانی تصریح کرد: سومین اقامتگاه در مزینان با 90 درصد پیشرفت کاری و تشریفات اداری قیل از نوروز 95 به بهره برداری می رسد، چهارمین اقامتگاه در روستای استاج روداب مراحل اداری را طی می کند و پنجمین اقامتگاه در روستای خلیل آباد شهرستان جغتای در مرحله استحکام بخشی بنا قرار دارد.
مدیر اداره میراث فرهنگی سبزوار عنوان کرد: با همکاری فرمانداری، بخشداری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ادارات میراث فرهنگی خراسان رضوی از زمان بندی برنامه ششم توسعه در غرب استان خراسان رضوی جلوتر عمل شده است و در بحث اقامتگاه های بوم گردی پیشرفت داشته ایم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۹
هادی قلعه نوی

بخش روداب

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی