روداب

روداب

روداب

روداب

بخشدار روداببخشدار روداب از برگزاری یک دوره سمینار آموزشی کارآفرینی و مهارت های کسب و کار ویژه علاقمندان و جوانان در محل سالن اجتماعات بخشداری روداب خبر داد[...]

حسین فیض آبادی با اعلام این خبر گفت : به‌ منظور ترویج فرهنگ خود اشتغالی و در جهت بسترسازی فرهنگ مهارت محوری برای ایجاد کسب‌ و کار پایدار یک دوره سمینار آموزشی کارآفرینی با حضور دکتر جهانگیری برگزار می گردد.

بخشدار روداب مهارت‌آموزی در کارآفرینی را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: خودباوری و شناسایی هدف یکی از راه‌های مؤثر برای رسیدن به بازار کاری وسیع خواهد بود.

وی در پایان افزود : این دوره یکروزه و در هفته آینده در محل سالن اجتماعات سردار شمس آبادی بخشداری روداب برگزار خواهد شد.

قابل ذکر است دکتر علی اصغر جهانگیری با دهها سال فعالیت در زمینه های گوناگون و بعنوان کار آفرین برتر و استاد دانشگاه طرحی را بنام بانک اشتغال یا باشگاه اشتغال پدید آورد که در سازمان ملل نیز بعنوان گزینه برتر انتخاب شد. باشگاه اشتغال سازمانی است مجازی که بهترین تجارب دنیا را جمع آوری و به جوانان کشور عرضه مینماید باشگاه اشتغال ایده، روش، اطلاعات و کلیه فاکتور های عملی، اقتصادی و فنی را در اختیار متقاضی قرار میدهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی