روداب

روداب

روداب

روداب

امام جمعه رودابامام جمعه روداب در خطبه های نماز جمعه این هفته روداب گفت:اگرمسلمانان متحد باشند وضع فلسطین آن چنان که امروز می بینیم نخواهد بود اما استکبار می خواهد مسلمان در برابرمسلمان عرب قرار گیرد و ارتش کشورهای مسلمان همسایه صهیونیست ها روز به روز ضعیف تر شوند[...]

آنها شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی به وجود می آورند البته کسانی که در آتش این اختلافات می دمند و مورد حمایت انگلیس و آمریکا هستند اراده شیطان را عملی می کنند لذا اگر بین مسلمانان وحدت باشد و به شرط مبارزه و اتحاد طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب رژیم صهیونیستی 25 سال آینده وجود نخواهد داشت.

حجت الاسلام اسماعیل کیانی مقدم در ادامه با گرامیداشت یوم ا... 9 دی با اشاره به گوشه ای از فعالیت های فتنه گران در بعد از انتخابات سال 88 اظهار کرد: امروز مشخص شده آن کسانی که در مقابل عظمت ملت ایران در انتخابات ایستادند بخشی از ملت نبودند، بلکه افرادی بودند که یا ضد انقلاب، یا کسانی بودند که بر اثر جهالت و لجاجت کار ضد انقلاب می کردند و ربطی به توده مردم نداشت توده مردم راه خود یعنی راه اسلام و پیاده کردن احکام الهی را ادامه می دهند.

خطیب جمعه روداب پیام آزادی حلب را کارآمدی محور مقاومت و ناکارآمدی ائتلاف ضد داعش دانست و افزود: 64 کشور عضو ائتلاف ضد داعش که البته بزرگترین حامیان مالی و نظامی داعش در میان آنها بودند اقدامی در جهت مقابله با این گروه انجام ندادند اما جبهه متحد و منسجم مقاومت اسلامی و روسیه اقدامات بزرگی در جبهه های مختلف سوریه انجام دادند که یکی از آنها آزادسازی حلب است در واقع پیروزی در حلب پیروزی بر همه تجربه های نظامی دنیا بود که یکجا به النصره و گروهی مثل آن داده شده بود.

وی افزود: پیروزی در حلب بقای بشار اسد را تضمین و سناریوی تجزیه سوریه را منتفی کرد و حجم قابل توجهی نیروی آزموده را برای حضور در جبهه های دیگر سوریه آزاد کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی