روداب

روداب

روداب

روداب

امام جمعه رودابامام جمعه روداب گفت: دشمنان اسلام در پی همه گیر کردن ویروس تفرقه در بین جهان اسلام برای دستیابی به اهداف خود هستند[...]

حجت الاسلام اسماعیل کیانی مقدم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وحدت مهم ترین عامل قدرت گرفتن مسلمانان در جهان است اظهارداشت: دشمنان اسلام با هدف قرار دادن این موضوع سعی در ایجاد تفرقه برای رسید به اهداف خود دارند.

وی با بیان اینکه مقصود از وحدت حل شدن مذاهب در یکدیگر نیست تاکید کرد: اجتماع بین محورهای مشترک اسلام می تواند جهان اسلام را از شر توطئه ها دنیای استکبار برهاند.

کیانی مقدم در ادامه با اشاره به این موضوع که کوبیدن بر طبل نفاق و ایجاد تفرقه در بین مسلمانان همان خواسته اصلی دشمن است خاطر نشان کرد: هر کس چه در دورن کشور و چه خارج از کشور به دنبال موضوعات اختلافی باشد آب به آسیاب دشمن ریخته و با دشمن هم صدا شده است.

امام جمعه روداب به ایجاد فرقه های ضاله از سوی مستکبرین و با نام های وهابیت،داعش و النصره اشاره کردو افزود: این اقدامات نیز در راستای ایجاد اختلاف در بین مسلمانان و ایجاد جو اسلام هراسی در جهان است.

وی با بیان اینکه مهم ترین راهکار را برای ایجاد این اصل مهم به عنوان سیره اهل بیت پرهیز از اختلافات و دامن نزدن به آنها دانست و افزود: پرهیز ار توهین به مقدسات دیگر فرق اسلامی به عنوان امری واجب بر گردن تمام مسلمانان است.

کیانی مقدم به جنگ های ایجاد شده در کشورهای اسلامی اشاره کردو ادامه داد: متاسفانه دشمن واحد تمام مسلمانان با به راه انداختن جنگ های نیابتی در جای جای کشورهای اسلامی سعی در رسیدن به اهداف شوم خود و تضعیف مسلمانان دارد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی