روداب

روداب

روداب

روداب

تودیع و معارفه بخشدار روداب

پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۴ ب.ظ

بخشدار جدید روداببه گزارش روابط عمومی فرمانداری سبزوار مراسم تودیع و معارفه بخشدار روداب سبزوار پیش از ظهر امروز با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار در سالن اجتماعات بخشداری روداب برگزار شد[...]

احمد براداران در  مراسم تکریم و معارفه بخشدار جدید روداب سبزوار ضمن تقدیر و تشکر از بخشدار سابق روداب اظهار داشت: اقدامات فرهنگی خوبی در بخش روداب انجام شده است.
وی ادامه داد: دولت با وجود محدودیت های اعتباری به مناطق محروم توجه ویژه دارد و امروز خدمات رسانی به بخش های محروم سبزوار مانند روداب بخشی از این توجهات است.
برادران تصریح کرد: روداب از محروم ترین بخش های کشور بود که در حال حاضر توجهات دولت یازدهم سبب شده تا از محرومیت های این بخش کاسته شود.
فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به هفته دفاع مقدس عنوان کرد: دفاع مقدس برگ زرین انقلاب اسلامی است که باید این فرهنگ در بین جوانان و نوجوانان جاری شود.
وی اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس امسال در سبزوار اقدامات ارزشمندی انجام شده که در جاری شدن فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان تاثیر خوبی داشته است.
محمود شم آبادی بخشدار سابق روداب با ارائه گزارش اقدامات انجام شده در دوره 7 ساله خود اظهار کرد: از مهمترین اقدامات و برنامه هایی که در این دوره انجام شده است توجه به مسائل و مشکلات فرهنگی مردم بخش روداب بوده است. وی افزود : توجه به آموزشهای قرآنی و مذهبی برای کودکان و نوجوانان را می توان یکی از مهمترین برنامه های فرهنگی بخش عنوان نمود. شم آبادی با برشمردن برخی از مشکلات و تنگناهای بخش روداب گفت: سعی شده است با همدلی و تعامل با تمام دستگاهها، مردم  ، روحانیون و معتمدین مشکلات بخش مرتفع گردد.
حسین فیض آبادی بخشدار جدید روداب نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه مهم توسعه روستاها گفت: بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی موجود در جامعه از کم توجهی به روستاها نشات می گیرد. وی با اشاه به ظرفیتهای خوب بخش روداب در حوزه گردشگری، معدن، دامداری، کشاورزی و منابع انسانی افزود: سعی می شود از همه ظرفیت نخبگان، تاثیرگذاران و معتمدین بخش جهت توسعه بخش روداب استفاده گردد. فیض آبادی یکی از مهمترین عوامل حل مشکلات بخش را تعامل مناسب با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، مسئولان، امام جمعه شهر روداب و مشارکت و همراهی مردم بخش عنوان نمود و تلاش همه مسئولان و همکاری و همراهی مردم بخش را خواستار شد.
لازم به ذکر است در کارنامه حسین فیض آبادی 9سال سابقه خدمت در استان خراسان شمالی در سمتهای رئیس اداره تعاون شهرستان جاجرم ، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بجنورد و همچنین رئیس اداره تشکیل تعاونیهای اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان شمالی می باشد   

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی