روداب

روداب

روداب

روداب

بینشمدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: یکی از مشکلات آموزش و پرورش سبزوار ترک تحصیل دانش آموزان مناطق روستایی در بخش روداب این شهرستان در مقاطع تحصیلی متوسطه است[...]

بینش گفت: استفاده از فرزندان به عنوان نیروی کار، دور بودن مسیر دانش آموزان از مدارس مقطع متوسطه، تعصبات محلی و ازدواج دختران از دلایل ترک تحصیل در این منطقه است.
وی افزود: ساماندهی مدارس مقاطع متوسطه در روستاهای مرکزی بخش، فعال کردن مدارس شبانه روزی و جابه جایی دانش آموزان از طریق وسایل نقلیه آموزش و پرورش از اقدامات انجام شده برای کاهش میزان ترک تحصیل دانش آموزان در بخش روداب سبزوار است.
مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: با وجود تلاش های صورت برای حفظ مدارس روستایی در مقاطع متوسطه، چهار مدرسه در این منطقه به دلیل کاهش تعداد دانش آموزان مقطع متوسطه حذف خواهند شد.
بینش اضافه کرد: گرفتن هرگونه هزینه از والدین توسط مدارس خلاف آیین نامه ها و قانون است و بر این اساس به مدارس شهرستان تکلیف شد ضوابط قانونی را رعایت کنند.
وی ادامه داد: در این همین راستا سه مدیر متخلف به مدیریت آموزش و پرورش سبزوار احضار و به آنها تذکرات لازم داده شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی