روداب

روداب

روداب

روداب

امام جمعه رودابامام جمعه روداب در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش روداب با اشاره به افشاء شدن پدیده شوم حقوق های نجومی گفت:با افشا شدن این پدیده کام مردم تلخ شده است و مقام معظم رهبری در چندین نوبت در خصوص این موضوع مطالبی را بیان داشته اند و موضع گرفته اند و مسئولین را به برخورد جدی با این پدیده شوم فرا خواندند[...]

حجت الاسلام کیانی مقدم با اشاره به موضوع اشرافیت و تجمل گرایی که بزرگترین خطر و تهدید برا ی نظام است افزود:اگر مسئولین به اشرافیت و تجمل گرایی روی بیاورند این از خطر آمریکا ،اسرائیل ،وهابیت و داعش بالاتر است چون اگر اینگونه باشد از اعتماد مردم به نظام و انقلاب کاسته میشود و این با نابودی نظام همراه خواهد بود.

وی در ادامه با انتقاد از سخنان رئیس جمهور در سالگرد تصویب برجام در خصوص ثمر برجام گفت:ریئس جمهور محترم فرمودند که اگر برجام نبود فروش نفت ایران به صفر می رسید که جواب دارد و آن اینکه آمریکائیها بعد از تحریم فروش نفت ایران نتوانستند جلو فروش نفت ایران را بگیرند و در اوج تحریمها فروش نفت ایران هیچگاه به صفر نرسیدولی حال پس از اجرای برجام و گذشت یک سال از آن با وجود افزایش صادرات و فروش نفت در دریافت پول آن مشکلات زیادی وجود دارد و آمریکائیها با همکاری آل سعود توانستند قیمت نفت را کاهش دهند و این ضربه دیگری بر اقتصاد ایران بود؛لذا این گفته رئیس جمهور که اگر برجام نبود فروش نفت ایران به صفر می رسید کاملا غلط و اشتباه بود.

کیانی مقدم در ادامه تصریح کرد:قرار بود برجام مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را برطرف کند و موجب لغو تحریم ها شود ولی در عمل شاهدیم که این اتفاق نیفتاد.

وی با اشاره به روحیه انقلابی و مقاوم امام خمینی(ره)و پس از آن آیت ا... خامنه ای در برابر آمریکا بیان داشت:این روحیه را باید تمام مسئولین نظام حفظ کنند و در برابر آمریکا ذره ای عقب نشینی نکنند و تنها را ه پیشرفت ما ایستادگی و استقامت در برابر دشمنان است.

امام جمعه روداب در خصوص برداشته شدن تحریمها اظهار داشت:برخلاف ادعای بعضی از مسئولین که می گویند تحریم ها برداشته شده است می گوییم در عمل تحریم ها همچنان به قوت خود باقی است . رئیس جمهور محترم نیز در رسانه های مختلف ادعا می نماید که تحریم ها برداشته شده است،ما حرف تو را بپذیریم یا حرف ولی فقیه و نائب امام زمان را که فرمودند چرا ما اینقدر اسرار داریم که برجام برای ما فایده ای داشته است.امروز نمازگزاران و جوانان بخش روداب با حضور در نماز جمعه این را از مسئولین می خواهند که با اقتدار در برابر خواسته های ناحق آمریکا ایستادگی نمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی