روداب

روداب

روداب

روداب

آئین اعتکاف در مساجد روداب برگزار می شود

پنجشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۱۵ ق.ظ

اعتکاف در روداببه گزارش پایگاه اطلاع رسانی روداب،مسئول ستاد اعتکاف بخش روداب گفت: با هدف ارتقای سطح معنویت در جامعه، آئین اعتکاف در مساجد شهر روداب و روستاهای این بخش برگزار می‌شود[...]

سید امیر موسوی فاضل با بیان اینکه ثبت نام اعتکاف از 20 فرودین ماه آغاز شده است، افزود: امسال مراسم اعتکاف از 2 اردیبشهت ماه برگزار خواهد شد.

وی با اعلام نام مساجدی که مراسم اعتکاف در آن‌ها برگزار می‌شود، عنوان کرد: در شهر روداب مسجد امیرالمومنین(ع) محل اعتکاف آقایان بوده و دو مسجد جامع و امام حسین (ع) نیز محل اعتکاف بانوان خواهد بود و در روستاهای بخش نیز با هماهنگی مسئولین فرهنگی این مهم انجام خواهد شد.

موسوی فاضل با بیان اینکه ثبت نام اعتکاف تا 31 فروردین ماه ادامه دارد، تصریح کرد: معتکفان نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و ثبت نام را به روزهای پایانی موکول نکنند، تا برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری مناسب این آئین معنوی صورت پذیرد.

وی با اشاره به نحوه ثبت نام معتکفین گفت:برادارانی که قصد معتکف شدن جهت ثبت نام در شهر روداب را دارند به آقای علی عامری و خواهران به خانم برزویی جهت معتکف شدن در مسجد جامع و خانم سلمانی در مسجد امام حسین(ع) مراجعه نمایند.

مسئول ستاد اعتکاف روداب با اشاره به اینکه همواره بانوان استقبال چشم‌گیری از مراسم اعتکاف دارند، گفت: ستاد اعتکاف روداب امکاناتی را برای معتکفین در نظر گرفته و با توجه به اینکه استقبال بانوان همه ساله از این مراسم پر فیض بیش از آقایان بوده، امسال دو مسجد را به بانوان معتکف در شهر روداب اختصاص داده‌ایم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۶
هادی قلعه نوی

اعتکاف

بخش روداب

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی