روداب

روداب

روداب

روداب

امام جمعه رودابامام جمعه روداب در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش روداب با اشاره به سالروز تشکیل بنیاد شهید در سال 58 و بزرگداشت روز شهدا گفت:فرهنگ ما فرهنگ شهادت است و ملت ما شهادت را پایان زندگی نمی داند بلکه یک زندگی جاودان و ابدی می داند و مردم ما عاشق شهادتندو آخرین کمال انسان در شهادت بدست می آید و این توفیقی است که شهدای ما مثل شهید دامرودی و شهید شمس آبادی بدست آورده اند[...]

حجت الاسلام و المسلمین کیانی مقدم ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت آیت ا... واعظ طبسی به مقام عظمای ولایت افزود:تشییع جنازه با شکوه،اقامه نماز توسط مقام معظم رهبری و آرام گرفتن در جوار حرم رضوی نشان از عاقبت بخیری و در صراط مستقیم بودن ایشان بود.

وی در ادامه با اشاره به اجرای رزمایش موشکی اقتدار ولایت گفت:نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این رزمایش یک قسمتی از توانایی و اقتدار کشور را به استکبار نشان دادند و انتشار اخبار آن وحشت به دل آمریکاییها و صهیونیستها انداخته و خواب را از چشم آنها برده است.ما سپاه مقتدر می خواهیم و آمادگی خود را برای مبارزه با استکبار حفظ می کنیم و آماده ایم برای مقابله با تجاوز هر کس اقدام متقابل داشته باشیم.

خطیب جمعه روداب در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع خبرگان رهبری گفت:انتخابات 7 اسفند نشان داد کسانی که انتخابات سال 88 را نامعتبر می دانستند،حرفها و اقداماتشان بی اعتبار بود و آن فتنه مضر را برای کشور بوجود آوردند.

کیانی مقدم با اشاره به سیاست های اقتصاد مقاومتی افزود:دولتمردان عزیز تذکرات رهبری را آویزه گوش کنید و اقتصاد مقاومتی را دریابید که بدون اجرای اقتصاد مقاومتی مشکلات کشور حل نمیشود.

وی در پایان به اشاره به خطر تجزیه سوریه گفت:خطر جدی سوریه را تهدید می کند و آل سعود و آمریکا به دنبال تجزیه سوریه هستند.ما به دشمنان جبهه مقاومت و آمریکا این را می گوییم که اجازه تجزیه سوریه را برای ایجاد امنیت رژیم صهیونیستی به حول و قوه الهی به هیچ کس نخواهیم داد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی