روداب

روداب

روداب

روداب

میرموسویبنیاد خیریه نورآوران سلامت که در 23 آبان ماه سال جاری برای ارائه خدمات درمانی به بیماران محروم در بخش روداب مستقر شده بودند بعد از 67 روز به انتهای راه نزدیک شد[...]

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در گفتگو با خبرنگار ما گفت:  با  حضور بهورزان   18 مرکز بهداشتی  عملیات غربالگری در  168روستا در بخش های  روداب، ششتمد، داورزن و بخش مرکزی  انجام شد که در این راستا 9 هزار بیمار شناسایی شدند که   3 هزار و 299 نفر  نیازمند خدمات دنداپزشکی و  5 هزار و 645 نفر نیز در بخش چشم پزشکی جهت دریافت خدمات به تیم پزشکی معرفی شدند.

وی  در جزئیات این خبر  اظهار کرد : با استقرار بنیاد خیریه نوراوران در 23 آبان ماه سال جاری در هر روز 80 بیمار چشمی  و 50 بیمار دندان پزشکی معاینه می شوند تاکنون  بیش از 3 هزار و 90 نفر  جهت دریافت خدمات چشم پزشکی به کلینیک های سیار مراجعه نموده که از این تعداد بیش از 1300 نفر نیازمند به دریافت عینک معرفی شدند.

میرموسوی با بیان اینکه تاکنون بیش از 130فریم نمره عینک تحویل افراد شده اظهار کرد:  از مراجعین  چشمی  تعداد 340نفر کاندیدای عمل جراحی چشم  معرفی شدند که  با حضور فعال تیم جراحی این بیماران  مورد عمل جراحی قرار گرفتند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار اضافه کرد: همچنین  در بخش دندانپزشکی بیش از دو هزار بیمار جهت دریافت خدمات دندانپزشکی از جمله  جرم گیری ، ترمیم دندان، فلواراید تراپی و کشیدن دند ان  مراجعه کردند که در ادامه افراد تحت درمان در در جلسات آموزشی با رویکرد پیشگیری از پوسیدگی دندان  شرکت کردند و  پکیچ آموزشی به همراه مسواک وخمیر  دندان تحویل این افراد  داده شد.

گفتنی است تیم بنیاد خیریه نوراوران سلامت  در 23 آبان ماه در بخش محروم روداب مستقر شده است

این تیم به مدت 75 روز فعالیت خود به 9 هزار  بیمار نیازمند در بخش چشم و دندان خدمات درمانی ارائه خواهد داد.

حدود ده روز دیگر تا پایان کار این تیم پزشکی در سبزوار زمان باقی  است اختتامیه کار این تیم با حضور وزیر بهداشت در بخش روداب همراه خواهد بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۳۰
هادی قلعه نوی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی