روداب

روداب

روداب

روداب

امام جمعه رودابامام جمعه روداب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر روداب با تبریک هفته وحدت گفت:مسلمانان باید مشترکات خود را ببینند و وحدت بین مسلمانان بیشتر و از اختلاف بین مسلمانان خودداری شود و از اجرا شدن نقشه دشمن پرهیز کنند[...]

حجت الاسلام و المسلمین کیانی مقدم با اشاره به یوم ا... 9 دی گفت:روز 9 دی سال 88 در انقلاب ما ماندگار شد.دشمنان ما در روز 9 دی به دنبال خشکاندن ریشه این نظام بودند و این یک اتفاق ساده نبود،بلکه برنامه ریزی شده بود و یکسری افراد بی بصیرت نقشه دشمن را اجرا می کردند و وقتی مردم متوجه شدند که اسلام در خطر است حمایت خود را از این نظام و انقلاب و خون شهدا اعلام کردند و نقشه دشمن را نقش برآب کردند.

وی با اشاره به بحث نفوذ دشمن افزود:امروز هم دشمن قصد نفوذ به کشور ما را دارد و دنبال یک فتنه دیگر است و می خواهد از نخبگان ،صاحب نظران و حتی کسانیکه اهل علم هستند استفاده کند.وظیفه ما د رانتخابات پیش رو این است که فردی را انتخاب کنیم که با این نظام و مملکت و با مقام معظم رهبری زاویه نداشته باشد.

خطیب جمعه روداب با اشاره به بسته شدن پرونده PMD ایران در سازمان ملل گفت:با بسته شدن این پرونده معلوم شد که این قطعنامه ها بی اساس بوده و به خاطر فشار غرب و مستکبران و زورگویان بوده است.

وی افزود:سوال اینجاست حالا که این قطعنامه ها برداشته شد آیا مسیر برجام هموار می شود یا خیر؟آیا آمریکا رابطه اش را با ما بهتر خواهد کرد یا نه؟آیا آمریکا به تعهداتش عمل خواهد کرد یانه؟و جواب این است که با توجه به اینکه کشور ما به قسمتی از تعهدات خودش عمل نموده آمریکا هنوز به تعهدات خودش عمل نکرده است و هیچ تحریمی از کشور ما برنداشته ؛بلکه اولین تحریم پس از برجام را رئیس جمهور دروغگو و بی حیای آمریکا علیه کشور ما امضا کرد و این نقض برجام است.

امام جمعه روداب با اشاره به بحث رکود در جامعه گفت:مسئولین باید به مشکلات مردم رسیدگی کنند و برای حل مشکلات برنامه ریزی شود.اما سوال از مسئولین این است که برای اجرای اقتصاد مقاومتی چه کرده اند.چرا واردات در سه ماهه اول سال 94 افزایش 113% میانگین ماهیانه را داشته است.چرا از سرمایه گذاران ایرانی حمایت نمی شود.دلمان را به نامه های جان کری خوش نکنیم.امیدواریم که مسئولین به فکر باشند و مشکلات را کم کنند.

نظرات  (۱)

۰۷ دی ۹۴ ، ۲۳:۰۲ حامد داوطلب
با سلام بنده مدیر وبلاگ روستای مظفرآباد هستم من سایت شما را در وبلاگم لینک کردن در صورت تمایل وبلاگ ما را در سایتتان لینک کنید
roostamozafarabad.blog.ir
پاسخ:
سلام علیکم ، لینک شدید با آرزوی موفقیت و استمرار فعالیت شما 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی