روداب

روداب

روداب

روداب

طرح نورآوران سلامت در بخش روداب سبزوار آغاز شد

يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۱۸ ق.ظ

فرماندار سبزوارطرح نورآوران سلامت طی مراسمی در بخش روداب شهرستان سبزوار آغاز شد[...]

فرماندار ویژه سبزوار در این خصوص گفت: این طرح با همکاری بنیاد خیریه نورآوران سلامت،استانداری خراسان رضوی، فرمانداری و دانشگاه علوم پزشکی سبزوار اجرا می شود.
احمد برادران هدف این طرح را ارتقا شاخصهای سلامت و تندرستی در روستاهای محروم ذکر و بیان کرد: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای در حوزه ارائه خدمات درمانی به روستاها دارد.
وی ادامه داد: اجرای طرحهای مختلف درمانی، ساخت خانه های بهداشت، ارتقاء سطح سلامت و بهره مندی روستائیان از بیمه های درمانی اقداماتی است که دولت در راستای خدمت به مردم در مناطق روستایی و محروم در دستور کار قرار داده است.
فرماندار سبزوار افزود: افزون بر 70 هزار نفر از افراد فاقد دفترچه بیمه در این شهرستان از مزایای دفترچه خدمات درمانی بهره مند شده اند.
وی گفت: با همت دولت و تدبیر در چارچوب طرح تحول نظام سلامت میزان پرداختی هزینه های درمان توسط مردم در روستاها به سه و در شهرها به شش درصد کاهش یافته است.
برادران همچنین از برنامه افتتاح بیمارستان حشمتیه و چند طرح عمرانی بهداشتی در سبزوار خبر و ادامه داد: بهره برداری این بیمارستان از مهمترین طرحهای درمانی در غرب خراسان رضوی است.
وی افزود: این بیمارستان با هزینه 700 میلیارد ریال دی ماه امسال به بهره برداری می رسد.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در فاصله 237 کیلومتری غرب مشهد واقع است. 25 درصد از جمعیت سبزوار شامل 77 هزار نفر در 222 روستای این شهرستان سکونت دارند. شهرستان سبزوار مرکب از سه بخش مرکزی، ششتمد و روداب است.
بخش روداب واقع در 45 کیلومتری جنوب غرب شهرستان سبزوار مرکب از سه دهستان، افزون بر 15 هزار نفر جمعیت در سطح 67 روستا دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۴
هادی قلعه نوی

روداب

فرماندار سبزوار

نظرات  (۱)

باسلام

روحش شاد و راهش پر رهرو باد

از مسئولین شهر میخواهیم در صورت امکان میدان ورودی از سمت دامرود به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شود


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی