روداب

روداب

روداب

روداب

انتظاری رئیس شورای شهر مشهدکلینیک سیار پزشکی بنیاد خیریه نورآوران سلامت در بخش روداب سبزوار آغاز به کار کرد[...]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روداب،صبح امروز و با حضور مسئولین این بنیاد در سبزوار کلینیک سیار بنیاد خیریه نورآوران سلامت در ایستگاه بیست و دوم خود به مدت ۷۰روز دایر شد.

 

مدیر عامل این بنیاد در شرق کشور با بیان اینکه آغاز به کار این حرکت جهادی از سال ۸۹ و با ابتکار آقای قاضی زاده هاشمی راه اندازی شده اظهار داشت: ارائه خدمات این بنیاد به صورت رایگان و ۱۰۰درصد غیر دولتی است.

 

انتظاری با بیان اینکه این کاروان به صورت کاملا جهادی و با کمک خیرین در حال ارائه خدمات به مناطق محروم است تصریح کرد: ادامه این حرکت خیرین بسیاری را برای کمک به مردم به میدان کشانده است به طوری که تا کنون بیش از ۹هزار عینک توسط اتحادیه عینک سازان مشهد تامین شده و همچنین خیرین مسئولین حمل و نقل کانتیرهای سیار پزشکی را بر عهده گرفته اند.

 

وی با اشاره به اینکه بیش از ۹هزار نفر از افراد قبل از آغاز به کار مورد غربالگری قرار گرفته اند خاطر نشان کرد: بیش از ۶هزار نفر تخت دمان اقدمات دندانپزشکی و چشم پزشکی قرار خواهند گرفت.

 

رئیس شورار شهر مشهد تعداد پزشکان حاضر در این دوره نزدیک به ۶۰ نفر عنوان کرد و نصریح کرد: روزانه ۴پزشک در دوره حضور خواهند داشت و به ارائه خدمان رایگان خواهند پرداخت.

 

وی همچنین از اضافه شدن خدمت مامو گرافی با تامین اعتبار بیش از یک و نیم میلیار تومان توسط خیرین خیر داد و ادامه داد: این دستگاه نیز در آینده به این کاروان در روداب اضافه خواهد شد.

 

گفتنی است چهار کانتینر سیار شامل کلینیک چشم پزشکی پشتیبانی و تجهیزات اتاق عمل چشم و داندانپزشکی در این دوره ۷۰روزه در روداب مسقر خواهند بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۳
هادی قلعه نوی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی