روداب

روداب

روداب

روداب

امام جمعه روداب امام جمعه روداب در خطبه های این هفته در جمع نمازگزاران گفت:روز قدس یادگار جاودانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران  و روز خروش امت اسلام علیه رژیم صهیونیستی است[...]

 امام جمعه روداب درخطبه های این هفته درجمع نمازگزاران گفت:روز قدس یادگار جاودانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران  و روز خروش امت اسلام علیه رژیم صهیونیستی است قدس قبله نخستین ، حرم دوم مسلمانان جهان ، سرزمین اصلی ووطن میلیون ها آواره مسلمان فلسطینی است لذا سرلوحه آرمان های جمهوری اسلامی ایران آزادسازی قدس شریف است بنابراین ما دست از دشمنی با اسرائیل برنمی داریم .اسرائیل یک غده سرطانی و دشمن درجه یک جهان اسلام است که باید ازبین برود و هدف اصلی استکبار از ایجاد جریان های تکفیری و داعش غافل کردن امت اسلام از مسئله فلسطین است.

حجت الاسلام اسماعیل کیانی مقدم در ادامه ضمن محکوم کردن جنایات آل سعود برعلیه مردم مظلوم یمن افزود:ال سعود آبروی مسلمانان را در دنیا برده است اینها مسلمان نما وجنایت کارند وکار هایی که در یمن انجام می دهند کاملا مثل کارهایی است که اسرائیل در غزه انجام داده وبلکه بسیار بدتر. امروز ال سعود با همکاری رژیم صهیونیستی و دخالت مستقیم نظامیان و خلبانان رژیم صهیونیستی ملت مظلوم یمن را بمباران می کند.

خطیب جمعه روداب در خصوص مذاکرات هسته ای اظهار کرد: چه توافقی بشود چه نشود نتیجه مذاکرات هسته ای تقویت اقتدار جمهوری اسلامی و عزتمندی ملت شریف ایران است.اگر توافقی صورت بگیرد که ما امیدواریم و استقبال می کنیم .توافق خوب خواهد بود چون تیم مذاکره کننده ما افراد مورد اعتماد و متدین و از فرزندان این ملت می باشند و خطوط قرمز کاملا برای آنها مشخص شده و آنها این خطوط قرمزرا رعایت می کنند و این را هم می دانند که ملت توافق بد را نمی پذیرد لذا محکم پای خواسته های خودشان ایستاده اند. مردم و تیم مذاکره کننده ما می داند که آمریکا بیشتر از ما نیاز به این مذاکرات داردلذا باید با ایستادگی خواسته خودشان را به آنها تحمیل کنند و کاری کنند که آمریکا از زیاده خواهی خود دست بردارند.

ایشان ادامه داد:انشاء الله اگر توافقی صورت بگیرد با این شرایط توافق خوبی خواهد بود و اگر با شکست مواجه شود و توافقی صورت نگیرد در اینصورت تمام تقصیرات متوجه آمریکا خواهد بود که با زیاده خواهی های خودش مانع از رسیدن به یک توافق شده است واگر هم نه توافقی صورت بگیرد و نه شکست بخورد و نیاز به ادامه مذاکرات باشد که البته این ادامه مذاکرات و تمدید آن به دلیل زیاده خواهی آمریکا و عدم اراده برای رسیدن به توافق به ضرر کشور ما می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی