روداب

روداب

روداب

روداب

رودابروداب نیوز: به گزارش روداب نیوز دانشیار گروه جغرافیای دانشگاه حکیم سبزواری در مورد کمبود آب در شهر ششتمد گفت: طی دو سال گذشته برای جبران کمبود آب در ششتمد،طرح انتقال آب از بخش روداب به این منطقه مطرح شد از ابتدا مخالفت خود را با اجرای این طرح اعلام کردم انتقال آب از حوزه ای به حوزه دیگر باید شرایط خاص خود را داشته باشد[...]

در سال های اخیر اشتباهات انتقال آب را در سطح ملی را دیده ایم. این طرح ها غیر کارشناسی شده و غیر علمی است نمونه آن برای کمبود آب یزد طرح انتقال آب از زاینده رود صورت گرفت با اجرای این کا که بعد از مدتی از اجرای آن رودخانه اصفهان خشک شد.
بخش روداب بخشی کویری است که خود در بحران کم آبی به سر می برد و روز به روز از سطح آب های زیر زمینی این منطقه کاسته می شود،حال ببینیم با انتقال آب از روداب به ششتمد چه بر سر مردم بخش روداب خواهد آمد و برای نسل آینده ما چه مقدار آب خواهد ماند.
 اگر توجه کرده باشید بیشتر روستاهای بخش را با تانکر آبرسانی می کنند مانند شمس آباد ،برآباد ،پشته عباس و ... آب شهر روداب هم که تعریفی نیست آب شور و آهکی دارد . از مسولین خواهشمندیم برای بحران کم آبی این بخش فکر اساسی بکنند که از همین الان زنگ خبر بی آبی به گوش می رسد.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی