روداب

روداب

روداب

روداب

امام جمعه رودابامام جمعه روداب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر روداب با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت:پاسدار و پاسداری یک معنای گسترده دارد و آن پاسداری از مرزها،ارزشها ،جامعه اسلامی و نفس است و با درک این معنی همه ما میتوانیم یک پاسدار حقیقی باشیم و از ارزشهای این نظام و انقلاب پاسداری و دفاع کنیم[...]

حجت الاسلام کیانی مقدم با اشاره به فلسفه وجودی سپاه پاسداران افزود: فلسفه وجودی سپاه پاسداران پاسداری از دستاوردها و اهداف این نظام است و شما عزیزان هم که در نماز جمعه شرکت می کنید و این سنگر انقلاب را حفظ می کنید یک نوع پاسداری از نظام و انقلاب است.

وی با تبریک روز جانباز و نقش جانبازان در انقلاب و جامعه گفت:جانبازان پرمایه ترین سرمایه خود یعنی جانشان را در راه خدا قرار دادند؛جانباز یعنی شهید زنده ،یعنی کسی که در راه خدا مجاهدت کرده است و آزمایش الهی را گذرانده است و اکنون رسالت این عزیزان این است که با ایستادگی خودشان فرهنگ شهدا و روح امید را در جامعه زنده نگه دارند.

خطیب جمعه روداب با گرامیداشت روز مقاومت،ایثار و پیروزی و سالروز فتح خرمشهر در سوم خرداد سال 61 خاطرنشان کرد:این روز،روز بسیار بزرگ و بیادماندنی برای ملت ماست و یکی از بارزترین مصادیق نصرت الهی است؛البته ما بارها این نصرت الهی را مشاهده کرده ایم و در حال حاضر هم همراه این مردم و ملت عزیز ما هست و ان شاءا... خواهد بود؛لذا امام بزرگوار در این خصوص فرمودند:"خرمشهر را خدا آزاد کرد".

وی در ادامه با تبریک هفته جوان به جوانان عزیز گفت:خیر دنیا و آخرت در بندگی خداست و جوانی که بندگی اش را در راه خدا سپری کند قطعاً خیر دنیا و آخرت را خواهد دید.

ایشان با بیان چالش های موجود در برابر جوانان افزود:چالش هایی از قبیل اشتغال،مسکن،ازدواج،سلامت،اوقات فراغت و آسیب های اجتماعی در مسیر راه برای جوانان هست و مسئولین عزیز باید به فکر حل این مشکلات باشند و با حمایت از تولید ملی در صدد حل مشکل بیکاری جوانان که از عمده ترین مشکلات آنهاست باشند.

امام جمعه روداب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین(ع)گفت: مسئولین عزیز ما باید در برابر زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی کنند و از خودشان انفعال نشان ندهند و پیام عظمت ملت ایران را در این مذاکرات به دشمنان نشان دهند.مقام معظم رهبری فرمودند: بنده خبرهایی دارم از اینکه دشمنان ما با همراهی برخی از مسئولان سفیه منطقه‌ی خلیج‌فارس - نه همه‌شان، بعضی - درصدد هستند که جنگهای نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند. این را بدانند که اگر شیطنتی صورت بگیرد، واکنش جمهوری اسلامی بسیار سخت خواهد بود.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص جاهلیّتِ امروز دنیا افزود:امروز بعضی کشورها با جاهلیت مدرن مسلمانان را به خاک و خون می کشند و این کشورها را ناامن می کنند؛ لذا فرق است بین این کشورها و کشور ما؛چون کشور و ملت ما برخودار از ولایت فقیه است و ملت پشتیبان این ولایت است و بواسطه همین پشتیبانی و دفاع از ولایت عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی در جهان حفظ خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی