روداب

روداب

روداب

روداب

امام جمعه رودابامام جمعه روداب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر روداب با تبریک عید برزگ مبعث گفت:مبعث پیامبر اکرم از با برکت ترین روز های سال است،چون همه نیازهای انسان به نوعی در آن گنجانده شده و پیامبر آنها را با خود آورده است ؛اما ما مسلمانان مقصریم که نتوانستیم معارف حقیقی و واقعی اسلام را به جهانیان نشان داده و یک الگوی درست را برای مردم دنیا معرفی کنیم[...]

حجت الاسلام کیانی مقدم با اشاره به اینکه امروزه دنیا عربستان را به عنوان یک مسلمان می شناسد افزود:آل سعود به زن و مرد،پیر و جوان و کودک رحم نمی کند و مردم یمن را به خاک و خون می کشد و از این آل سعود به عنوان مسلمان یاد می شود و با این رویه عربستان سعودی چهره اسلام ناب محمدی را تخریب می کند و این نقشه غربیهاست.

وی در ادامه با بیان پیام محوری بعثت پیامبر اکرم(ص) گفت: پیام محوری  مبعث،وحدت مسلمانان است و این ایران است که به عنوان یک کشور اسلامی پیرو پیامبر اکرم(ص) بوده و در دنیا حرف برای گفتن دارد و افتخار ما این است که همیشه در کنار مردم مظلوم بوده و در مقابل ظالم ایستاده است.

خطیب جمعه روداب با اشاره به دیدار رئیس جمهور عراق با رهبر معظم انقلاب گفت:رهبر معظم انقلاب روابط جمهوری اسلامی ایران و عراق را بسیار عمیق و برادرانه خواندند و با استقبال از گسترش روزافزون این روابط ، روابط کنونی ایران و عراق در مقایسه با سال‌های گذشته را بی‌سابقه و این روند را نشان‌دهنده‌ی حکمت و درایت برادران عراقی دانست.

ایشان در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص خطرناک دانستن نقشه‌ی دشمنان اسلام برای سوریه خاطرنشان کردند: آنها به دنبال ایجاد بی‌ثباتی و ناامنی دائمی در سوریه هستند تا از این طریق همه‌ی منطقه را بی‌ثبات کنند.

نماینده ولی فقیه در روداب به قضایای تأسف‌آور یمن نیز اشاره و افزود: به فرموده رهبری ، سعودی‌ها مرتکب خطای بزرگی در یمن شده‌اند و قطعاً آثار جنایتی که مرتکب شده‌اند، گریبان خود آنها را خواهد گرفت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی