روداب

روداب

روداب

روداب

فرماندار سبزوارفرماندار سبزوار از شناسایی 650 خانوار عشایری در منطقه سبزوار خبر داد و گفت: از این میزان 425 خانوار در بخش روداب سبزوار ساکن هستند که بیش از 900 تن از گوشت قرمز مورد نیاز شهرستان را تامین می‌کنند[...]

احمد برادران اظهار داشت: خوشبختانه دولت خدمات قابل توجهی را از ابتدای استقرار خود به روستائیان و عشایر ارائه کرده است.

فرماندار سبزوار با بیان اینکه تامین خدمات مورد نیاز عشایر همواره از دغدغه‌های مهم دولت بوده است، تصریح کرد: نقش عشایر در حوزه تامین نیازهای غذایی کشور به ویژه در حوزه تامین گوشت قرمز و ایجاد اشتغال و تولید، مهم و موثر است.

وی با بیان اینکه امروز نگاه دولت کمک به ماندگاری روستائیان و عشایر در مناطق مربوط به خود است، گفت: کمک به ایجاد اشتغال پایدار در روستاها و مناطق عشایری، تامین اعتبارات لازم برای ارائه تسهیلات به عشایر و روستائیان و توزیع عادلانه امکانات در این مناطق از برنامه‌های دولت برای ایجاد اشتغال پایدار و ماندگاری عشایر و روستائیان است.

برادران با اشاره به شناسایی بیش از 650 خانوار عشایری در منطقه سبزوار خاطرنشان کرد: از این میزا، 425 خانوار در بخش روداب سبزوار ساکن هستند که بیش از 900 تن از گوشت قرمز مورد نیاز شهرستان را تامین می‌کنند.

وی با بیان اینکه خشکسالی‌های اخیر روی زندگی عشایر منطقه تاثیر زیادی داشته است، افزود: یکی از مشکلاتی که به سبب خشکسالی در منطقه روی داده، مسئله کاهش دام‌ها و مراتع بود که خوشبختانه امسال با وجود بارندگی‌ها میزان مراتع به حد قابل توجهی رسیده و عشایر نیازمند اختصاص تسهیلات برای خرید دام هستند.

فرماندار سبزوار با اشاره به سفر استاندار خراسان رضوی به مناطق عشایری بخش روداب این شهرستان یادآور شد: در این سفر مشکلات عشایر منطقه با حضور استاندار مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم در مورد حل آنها نیز داده شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۷
هادی قلعه نوی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی