روداب

روداب

روداب

روداب

معاون فرماندار سبزوارمعاون فنی و عمرانی فرمانداری سبزوار گفت: مشکل بحث اشتغال در روستاها باید هر چه سریعتر بر طرف شود ما نیازمند اعتباراتی برای رفع این مشکل بخصوص در حوزه های کشاورزی و دامداری که دارای پتاسیل بالایی در منطقه است هستیم. [...]

محمد کلاته در حاشیه بازدید خبرنگاران از فعالیت‌های گروه‌های جهادی دانشجویی درروستای «چاه شند» روداب سبزوار، اظهار داشت: چاه شند آخرین روستای شهرستان سبزوار است و برخلاف آنکه گفته می‌شود برای این روستا کاری نشده اقداماتی موثر داشتیم و البته نواقصی هم وجود دارد که از اعتبارات عشایری استفاده شده است تا روستاییان از خدمات مطلوب تری برخوردار شوند.

وی افزود: در خصوص آسفالت جاده‌های روستایی سبزوار هم تعاملاتی با اداره راه و شهرسازی شهرستان داشته‌ایم، همچنین در بحث بهداشت هم پایگاه‌های بهداشت و درمان را فعال کرده ایم و در بخش آموزشی نیز مشکلاتی را شاهد بودی که با تلاش مضاعف به مرور زمان برطرف می‌شود.

کلاته بیان داشت: در بحث بهداشت، امکانات دانشگاه علوم پزشکی و همچنین خدماتی از سوی فرمانداری و بخشداری سبزوار در اختیار روستاییان قرار می‌گیرد و خدمات ارائه شده به روستاها با کمی و کاستی‌های پس از انقلاب ستودنی بوده است.

معاون فنی و عمرانی فرماندار سبزوار گفت: مشکل بحث اشتغال باید هر چه سریعتر بر طرف شود و متاسفانه شاهدیم ساکنین روستا شش ماه از سال را بیکار هستند و نیازمند اعتباراتی برای رفع این مشکل بخصوص در حوزه های کشاورزی و دامداری که دارای پتاسیل بالایی در منطقه است هستیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی