روداب

روداب

روداب

روداب

روداببا حضور فرمانده سپاه امام رضا(ع)، چهار پروژه تحقیقاتی بسیج دانشجویی در بخش روداب سبزوار بهره‌برداری و مورد بازدید قرار گرفت.مسئول دفتر بسیج دانشجویی سبزوار ظهر امروز در حاشیه مراسم بهره‌برداری از چهار پروژه تحقیقاتی و یک قرارگاه جهادی در بخش روداب این شهرستان که با حضور فرمانده سپاه امام رضا(ع) برگزار شد،‌ اظهار داشت: در این بازدید مرکز تحقیقات شهید علوی مقدم با ظرفیت انجام پروژه‌های تحقیقاتی به بهره‌برداری رسید که از آنها می‌توان به ساخت دستگاه خشک‌کن میوه و سبزیجات، ساخت نرم‌افزار امنیتی ارسال ایمیل و تولید علوفه برای احشام در ظرف مدت 20 روز اشاره کرد.[...]

 

ابراهیم قارزی با اشاره به ساخت نرم افزار امنیتی ارسال ایمیل در محل مرکز تحقیقات شهید علوی‌مقدم گفت: با ساخت این نرم‌افزار می‌توان اطلاعات امنیتی را از طریق ایمیل "رایانامه" به سازمان‌ها و نهادهایی که در حوزه‌های امنیتی فعال هستند، ارسال کرد.

وی افزود: تست‌های اولیه در ارتباط با این نرم افزار انجام شده که خوشبختانه در این تست‌ها شاهد به ثمر رسیدن اهداف مورد نظر بوده‌ایم.

وی با اشاره به بهره‌برداری از مرکز پرورش بلدرچین نیز ادامه داد: این مرکز از طریق تسهیلات پرداخت شده ایجاد و به مرحله تولید بلدرچین رسیده و خوشبختانه اشتغال‌زایی خوبی را نیز در منطقه ایجاد کرده است.

قارزی با اشاره به بازدید فرمانده سپاه امام رضا(ع) از محل استقرار اردوهای جهادی بسیج دانشجویی سبزوار نیز خاطرنشان کرد: در حال حاضر در سه روستای محروم چاه شند، آریان و دو چاهی 50 تن از جهادگران بسیج دانشجویی در قالب تیم‌های مختلف در حال ارائه خدمت به مردم محروم در این مناطق هستند.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی سبزوار با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در روستای آریان بخش روداب توسط بسیج دانشجویی این شهرستان اظهار داشت: پروژه‌هایی در قالب احداث گلخانه، پرورش شترمرغ، ورمی کمپوست و پرورش بلدرچین در این منطقه در دستور کار قرار دارد که برخی از آنها انجام و برخی دیگر نیز در حال انجام هستند.

وی افزود: این طرح‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی بر اساس نیازسنجی و استعداد منطقه انجام می‌شود که خوشبختانه موفقیت‌هایی در این زمینه به دست آمده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی