روداب

روداب

روداب

روداب

رودابرئیس بسیج دانشجویی خراسان رضوی از راه‌اندازی قرارگاه جهادی شهدای روداب در روستای آریان با هدف پشتیبانی از گروه‌های جهادی دانشجویی و طرح‌های اقتصاد مقاومتی برای رشد همه جانبه بخش روداب سبزوار خبر داد.[...]

به گزارش پایگاه خبری روداب به نقل از روابط عمومی بسیج سازندگی خراسان رضوی، هادی باادب اظهار داشت: در این دوره از اردوهای جهادی 800 نفر از دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی در قالب 10 گروه به روستاهای محروم و کم برخوردار استان خراسان رضوی اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: امید است گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی از علمی که در دانشگاه کسب کرده‌اند بهره‌وری برای مردم محروم کشور خود نیز داشته باشند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان خراسان رضوی گفت: اردوهای جهادی بسیج سازندگی با دو هدف اجرای می‌شود، ابتدا خدمت به مردم محروم و دیگری خودسازی.

وی تأکید کرد: افرادی در ایام نوروز که دانشجویان و مردم به دید و بازدید و تفریحات مشغول هستند، جوانان بسیجی فداکارانه و داوطلبانه قدم به عرصه خدمت‌رسانی گذاشته‌اند، این نگاه قابل‌تقدیر و ستایش است.

باادب بیان داشت: با تأسی به رفتار جهادی سیره اهل‌بیت(ع) غبار محرومیت را از استان خراسان رضوی بر خواهیم داشت و امید است با فعالیت‌های جهادی دچار هیچ‌گونه محرومیت فرهنگی اقتصادی و بهداشتی نباشیم.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان خراسان رضوی ادامه داد: علاوه بر اینکه نگاهی الهی به فعالیت‌های بیرونی داریم نگرشی به خودسازی و شعار می‌سازیم تا ساخته شویم باید وجود داشته باشد زیرا انقلاب اسلامی ایران نیاز به جوانانی کارآمد و خودساخته دارد تا آینده را تضمین کند.

وی بابیان اینکه شیرین خاطرات من در دوران دانشجویی شرکت در اردوهای جهادی بوده است افزود: اردوهای جهادی یک فرصتی است تا فارغ از گرفتاری‌های شهر و مادیات با کمک خالصانه خودسازی کنیم، کار گروهای نمازهای جماعت و صمیمت مردم روستا بهره‌مند شویم.

باادب تاکید کرد: در این دوره از اردوهای جهادی نوروزی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در اردوهای جهادی استان خراسان رضوی حضور دارند و در عرصه‌های فنی و محرومیت زدایی همچنین معاینات پزشکی فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه افزایش دانش کشاورزی منطقه نوآوری آموزشی گروه‌های جهادی استان خراسان رضوی خواهد بود افزود: برای منطقه دوچاهی سبزوار برای نخستین بار دستگاه آب شیرین کن به همت اردوهای جهادی بسیج سازندگی نصب خواهد شد.

باادب تاکید کرد: در اردوهای جهادی نوروز 94 با توجه به ازاطلاع رسانی‌های صحیح رسانه‌های جمعی درباره فعالیت‌های گروه‌های جهادی استقبال بی نظیری را شاهد بودیم به طوری که 800 داوطلب داشته ایم.

وی ادامه داد: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی نوروزی از 3 فروردین ماه در عرصه های مختلف محرمیت زدایی بهداشتی و آموزشی خدمات رسانی خواهند کرد.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: همراه با اردوهای جهادی نوروز امسال سعی بر این است با شناساندن پتانسیل اقتصادی در هر منطقه موقعیت‌های ایجاد اشتغال و توامندی در مناطق محروم را افزایش دهیم.

وی از راه‌اندازی قرارگاه جهادی شهدای روداب در روستای آریان با هدف پشتیبانی از گروه‌های جهادی دانشجویی و طرح‌های اقتصاد مقاومتی جهت رشد همه جانبه بخش روداب سبزوار از مناطق محروم استان خبر داد و گفت: این قرارگاه توسط دفتر بسیج دانشجویی شهرستان سبزوار راه اندازی شده است.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان رضوی با اشاره به تعریف 42 پروژه اقتصاد مقاومتی در روداب سبزوار تاکید کرد: این پروژه‌ها براساس ظرفیت این منطقه در عرصه اقتصادی تعریف شده و بخشی از این پروژه‌ها در حال انجام است.

 

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی