روداب

روداب

روداب

روداب

امام جمعه رودابامام جمعه روداب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر روداب در جمع نمازگزاران گفت:درمقابل پدیده اسلام هراسی مطلقا نباید منفعل شد؛باید دید چه کسانی اسلام هراسی را به راه انداختند؟مقام معظم رهبری فرمودند:درست که مسئله را می شکافیم و دقت می کنیم می بینیم که اینها همان اقلیت قلدر و زیاده خواهی هستند که از حاکمیت اسلام می ترسند،از اسلام سیاسی می ترسند،از حضور اسلام در متن زندگی جوامع می ترسند.

علت ترسشان هم این است که منافع آنها لطمه می بیند و البته علی رغم تمام کارهای آنها، تلاش آنها برعلیه اسلام نتیجه عکس خواهد داشت؛به این معنا که برای جوان ها تلنگری خواهد بود که چرا اینقدر با اسلام مخالفت می کنند....

حجت الاسلام اسماعیل کیانی مقدم در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع علمای مجلس خبرگان افزود:آسیب هایی که از تحریم ها به اقتصاد کشور ما وارد می شود از این حیث است که اولا اقتصاد ما نفتی است و دوم اقتصاد ما دولتی است که اگر این دو علاج شود تحریم ها یا بی اثر یا کم اثر خواهد شد.

خطیب جمعه روداب درباره انتخاب حضرت آیت ا... شیخ محمد یزدی به ریاست مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد:انتخاب ایشان به حق انتخاب دقیق و هوشمندانه بود و با این انتخاب مجلس خبرگان نشان داد که با تمام فشارها ذره ای از نظام اسلامی زاویه نگرفته است .آیت ا... یزدی از پیشگامان مبارزه با فتنه 88 بود که شجاعانه و افشاگرانه در مقابل فتنه گران ایستاد و ایشان از علمای مجاهد و ساده زیست است که آزمون خود را قبل و بعد از انقلاب پس داده و در فراز و نشیب ها همواره حامی و مورد وثوق امام(ره) و رهبری بوده است و ایشان به حق جانشین شایسته ای برای مرحوم آیت الله مهدوی کنی است و ما از مجلس خبرگان بابت این انتخاب تشکر می نماییم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۲
هادی قلعه نوی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی