روداب

روداب

روداب

روداب

رودابکارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار از اجرای طرح بصائر در قرآن توسط هسته فرهنگی جوان نورالهدی شهر روداب خبرداد.

حسن ملوندی با اعلام این خبر گفت: طرح بصائر در قرآن توسط هسته فرهنگی جوان نورالهدی روداب در شهر روداب سبزوار در حال اجراست.

وی گفت: این طرح، ویژه بانوان جوان شامل تفسیر کامل قرآن کریم برگرفته از کتب تفسیر المیزان، نمونه،نور و البرهان است که با اتکاء به آیات سبک زندگی اسلامی و جایگاه زنان در عرصه های اجتماعی، همزمان با حفظ قرآن کریم در روزهای شنبه و یکشنبه هر هفته، در پایگاه حضرت زکیه(س) توسط حجت‌الاسلام ابراهیم نیا در حال برگزاری است.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح، غنی سازی اوقات فراغت بانوان به‌ویژه جوانان و پرورش اساتید و مربیان جهت اجرای طرح های قرآنی در سطح بخش روداب می باشد.

وی ادامه داد: احصاء و فراخوان بانوان تازه مزدوج و جوان و برگزاری کلاسهای آموزشی و فرهنگی برای آنان با هدف تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، از دیگر طرح های در حال اجرای این هسته فرهنگی در روداب است که به برگزاری کلاس های آموزش چرم دوزی ویژه بانوان می توان اشاره کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۰
هادی قلعه نوی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی