روداب

روداب

روداب

روداب

رودابمعاون مدیرکل و رییس راه و شهرسازی سبزوار از آغاز عملیات اجرایی جاده نامن - برآباد در غرب استان خراسان رضوی خبر داد.

حسن عابدی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با احداث جاده مزبور، ارتباط مردم و ساکنان بخش روداب شهرستان سبزوار و شهرستان داورزن در غرب استان برقرار می شود.وی ادامه ...

وی ادامه داد: با احداث این جاده شش کیلومتری ساکنان بخش روداب سبزوار از طریق جاده فعلی نامن در حوالی روستای ریوند شهرستان داورزن و 30 کیلومتری غرب شهر سبزوار به جاده اصلی تهران - مشهد دسترسی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه این منطقه کویری و شوره زار می باشد افزود: شش میلیارد و 900 میلیون ریال از اعتبارات راه و شهر سازی برای عملیات تثبیت بستر آهکی و خاکبرداری این جاده تخصیص یافته است.

عابدی پور گفت: ساخت این راه یکی از مطالبات دیرینه نمایندگان، مسوولان و مردم شهرستان های سبزوار و داورزن بود.

وی با اشاره به توجه دولت یازدهم به مناطق محروم افزود: با احداث این جاده مشکلات ترافیکی جاده فعلی روداب سبزوار رفع خواهد شد.

وی با اشاره به کارخانه سیمان بخش روداب سبزوار اظهار کرد: هم اکنون خودروهای سنگین و بونکرهای حامل سیمان مجبورند در جاده روداب - سبزوار تردد کنند که با ساخت جاده مزبور مشکلات آنها نیز برطرف می شود.

وی ادامه داد: با احداث جاده براباد - نامن حوادث مسیر فعلی روداب - سبزوار بسیار کاهش یافته و مسیر شهر روداب تا تهران نیز حدود 65 کیلومتر کاهش می یابد.

بخش روداب سبزوار که یکی از پهناورترین بخش های کشور است در جنوب شهرستان داورزن و حاشیه کال شور واقع است.







 

خبرگزاری ایرنا-سبزوار

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۱
هادی قلعه نوی

روداب

نظرات  (۱)

http://www.bargoo.ir/post/1094
پاسخ:
الف ب ج 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی