روداب

روداب

روداب

روداب

امام جمعه روداب سبزوار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر روداب ضمن محکوم کردن اهانت به پیامبراکرم(ص)توسط نشریه فرانسوی گفت: امروز جبهه کفر و استکبار در مقابل جبهه اسلام صف آرایی کرده و اهانت به رسول رحمت(ص) را در دستور کار قرار داده و اسلام هراسی ،اختلافات قومی مذهبی و فتنه داعش را به راه انداخته است. 

حجت الاسلام اسماعیل کیانی مقدم در خصوص وظیفه ما در این شرایط در جمع نمازگزاران افزود: آیا بهتر نبود به خاطر اهانت نشریه فرانسوی و دفاع دولت مردان فرانسه، آقای ظریف سفرش را به فرانسه لغو می کرد؟و یا به خاطر اعتقادات و آرمانها درست در روزی که این کاریکاتور منتشر می شود مذاکره با کشورهایی که از این اقدام حمایت کردند را چند روزی به تعلیق در می آوردند؟ و به خاطر ملاحظه و جایگاه ایران اسلامی که پرچمدار بیداری و مقاومت اسلامی است مذاکرات را ترک می کردند؟ 


خطیب جمعه روداب در ادامه اظهارکرد: اینقدر نباید شیفته مذاکرات شد که نه تنها این کارها را انجام ندادند بلکه با کشوری که اهانت به پیامبر را آزادی بیان و ضروری می داند رودررو می نشینند و مذاکره می کنند بلکه بالاتر از آن در یکی از خیابان های ژنو در مقابل چشم رسانه های بیگانه به قدم زدن مشغول می شوند ،قدم زدن با عامل استکبار و شیطان بزرگ که جز حیله و نیرنگ و زورگویی ادبیات و منطق نمی شناسند چه معنا و مفهومی دارد ؟آیا نمی توانستند برای رفع خستگی ادامه بحث را به نوبتی دیگر موکول کنند؟ اما با تمام احترامی که به تیم مذاکره کننده داریم انتقاد هم داریم :چرا در هنگام سر و صدای اهانت به رسول خدا(ص)کمترین تغییری در دستور کار مذاکرات داده نشد، لذا این کارها باعث می شود نگاه بزرگان ما مثل آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید و سردار نقدی و دیگر بزرگان تغییر  کند و همچنین نگاه مردم هم تغییر کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۴
هادی قلعه نوی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی