روداب

روداب

روداب

روداب

امام جمعه روداب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر روداب با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم گفت: برخی نابخردانه پیشرفت های علمی کشور را انکار و ملت را تحقیر می کنند با وجود اینکه دشمنان ما هم به این پیشرفت ها شهادت داده اند. دنیا ملت ایران را به خاطر ایستادگی و توفیقات بزرگش تحسین می کند؛البته هنوز نتوانسته ایم خواسته های اسلامی مانند عدالت ،اخلاق اسلامی را کاملا محقق کنیم اما پیشرفت های زیادی کرده ایم؛ اما برخی با بهانه قرار دادن برخی از ضعف ها منکر همه پیشرفت های علمی کشور می شوند و به این طریق تنها راه کشور را وابستگی به خارج می دانند در حالیکه انصاف و عدالت این است که در کنار ضعف ها و کاستی ها باید نقاط قوت را هم دید و دستاورد های ملت ایران را تحقیر نکرد.

حجت الاسلام اسماعیل کیانی مقدم در خصوص تحریم های ظالمانه دشمن در جمع نمازگزاران افزود: امروز دشمنان با تحریم برای کشور مشکل درست کرده اند حالا اگر شرط برداشتن تحریم را چیزی عنوان کنند که غیرتتان اجازه ندهد چه می کنید؟یقینا هیچ مسئولی در کشور این را قبول نمی کند،پس باید کاری کنید که کشور در مقابل تحریم مصونیت داشته باشد.


وی در ادامه افزود:راهی که دشمنان ملت ایران در پیش گرفته اند تحریم های ظالمانه است که تلاش دارند مقاومت ملت ایران را بشکنند؛پس راه مقابله با دشمن در مقاومت ، اقتصاد مقاومتی و برنامه هایی است که کشور را در مقابل دشمن مصونیت بدهد.


خطیب جمعه روداب در ادامه اظهارکرد: انگیزه های خباثت آلود می خواهند مقاطع تاثیرگذار و مهم انقلاب را تحریف کنند و یا از یاد ببرند. 9دی یک حرکت مجاهدت آمیز بود و دشمن می خواهد که فراموش شود. 9دی ،19دی و 22 بهمن نشانی از زنده بودن انقلاب اسلامی در برابر تهدیدهاست و دشمن از این زنده بودن انقلاب هراس دارد و می کوشد تا آن را از یادها ببرد یا دچار تحریف کند.


نماینده ولی فقیه در روداب در خصوص راه های مقابله با دشمن گفت:دشمن از دشمنی خود چشم نمی پوشد و اگر قوی و آماده باشید و ترفند های دشمن را بشناسید،به ناچار از دشمنی دست خواهد کشید و اگر دچار غفلت شوید و به دشمن اعتماد کنید فرصت می یابد مقاصد و هدفهای خود را جلو ببرد و مساله مهمی که نیاید از آن غفلت کرد این است که بدانیم دشمنان نظام از دشمنی خود دست بر نداشته اند و اگر تصور کنیم که با کرنش و درخواست، دشمن از دشمنی با ما دست برمی دارد یا جلو زیاده خواهی های خودش را می گیرد کاملا اشتباه کرده ایم و دشمن را نمی توان بدون ایستادگی و مقاومت ازمیدان بدر کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۹
هادی قلعه نوی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی