روداب

روداب

روداب

روداب

پایگاه اطلاع رسانی شهر و بخش روداب : امام جمعه روداب سبزوار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر روداب با اشاره به 26 آبان ماه سالروز آزادسازی سوسنگرد گفت : با توجه  به فرمایش امام راحل که فرمودند سوسنگرد تا فردا باید آزاد گردد ، اوج ولایت مداری و ولایت پذیری  آیت الله العظمی امام خامنه ای و شهید چمران را می توان دید که تمام تلاش خود را کردند و بطور معجزه آسا حصر سوسنگرد را شکستند. همچنین در آزادسازی سوسنگرد خیانت و کم کاری بنی صدر را شاهد بودیم.



حجت الاسلام و المسلمین کیانی مقدم با اشاره به دیدار نوری مالکی معاون رئیس جمهور عراق با رهبر معظم انقلاب گفت: مالکی دو کار انجام داد، یکی اینکه از پست نخست وزیری گذشت و دیگر اینکه تمام تلاش خود را برای موفقیت دولت حیدر العبادی بکار گرفت. این کار وی باعث شد تا عراق از اختلافات و نابسامانی های جدی نجات یابد.
وی با توجه به نامه اوباما به مقام معظم رهبری مبنی بر همکاری دو کشور در مبارزه با داعش که توسط روزنامه وال استریت منشر شد گفت: اگر این خبر صحیح باشد چند پیام در آن وجود دارد: 1-آمریکا راهی را که برای مقابله با داعش در پیش گرفته با شکست مواجه شده است 2-نسبت به همپیمانانش بی اعتماد شده است 3-متقاعد شده اند که مذاکرات در معرض شکست است، چون ایران از موضع خودش که غنی سازی می‏باشد کوتاه نمی‏آید. لذا با نشان دادن همکاری علیه داعش می‏خواهند خود را به موفقیت در این مذاکرات امیدوار کنند.
خطیب نماز جمعه روداب همچنین به سخنان رهبری در فروردین سال 92 در خصوص گفتگوی دو به دوی آمریکا و ایران درباره برنامه هسته‏ ای اشاره نمود و افزود : مقام معظم رهبری فرمودند من به این مذاکرات خوش بین نیستم چون تجربه‏ های گذشته نشان میدهد که گفتگو در منطق آمریکایی به این معنی است که آنها حرف و نظر خود را به ما تحمیل کنند. آمریکائیها مرتب پیغام می‏دهند که ما قصد تغییر نظام اسلامی را نداریم، جواب اینست که ما نگران این موضوع نیستیم چون زمانی که قصد آن را داشتید و به صراحت اعلام کردید هیچ کاری نتوانستید انجام دهید و بعد از این هم نخواهید توانست.
نماینده ولایت فقیه در روداب در پایان با اشاره به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین گفت: مردم مظلوم فلسطین همچنان با قوت ایستادگی خواهند کرد و طبق فرمایش قرآن کریم بزودی شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۴
هادی قلعه نوی

روداب

نظرات  (۱)

سلام چرا راجع به افتتاح مدرسه کلاته میر علی خبر نه در وبلاگ شما و نه در وبلاگ کلاته میر علی منتشر نشده است ؟ ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی