روداب

روداب

روداب

روداب

 پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب : امام جمعه روداب سبزوار در خطبه های نماز جمعه این هفته روداب با توجه به در پیش بودن عید غدیر گفت :این عید یکی از اعیاد بزرگ ماست و باید آن را گرامی و بزرگ بداریم. وی با اشاره به پیام غدیر افزود: نماز ، روزه ، توحید ، نبوت ، معاد و تمام عبادات و در یک جمله همه دین اسلام به ابلاغ پیام امامت و جانشینی امیرالمومنین علی (ع) از جانب پیامبر اکرم (ص) بستگی داشت.لذا ما باید به شیعه بودن خود افتخار کنیم و چون دنیا ما را با نام شیعه می شناسد باید رفتار ، گفتار و عبادات ما در شان امیر المومنین (ع) باشد.



امام جمعه روداب درخصوص تحولات اخیر عراق در جمع نمازگزاران گفت: آنچه تا امروز جلوی پیشرفت گروه تروریستی داعش را در برخی مناطق عراق گرفته ، نیروی مردمی ، عشایر و ارتش عراق است نه ائتلاف ضد داعش.
حجت الاسلام اسماعیل کیانی مقدم در خصوص بهترین راه مقابله با داعش افزود: داعش مقر، فرودگاه و پایگاه نظامی ندارد که بتوان آن را بمباران و منهدم کرد . داعش فقط پرچم های سیاه و تعدادی خودرو در کنار آن چندین هزار فرد مسلح در اختیار دارد و این مجموعه را به راحتی می تواند در میان شهروندان مخفی کند که در چنین وضعیتی بهترین راه برای مقابله با داعش دخالت نکردن دیگران و سپردن امور به مردم و ارتش عراق است.
خطیب جمعه روداب در خصوص اوضاع اخیر سوریه نیز اظهار کرد : شهر کردنشین کوبانی در شمال سوریه در روزهای اخیر صحنه شدیدترین درگیری ها میان عناصر گروهک داعش و نیروهای مردمی در سوریه است . اما در این میان مواضع متناقض همسایه دیوار به دیوار سوریه یعنی ترکیه قابل تامل است.
وی در ادامه افزود: هفته گذشته دولت ترکیه پارلمان این کشور را به تصویب لایحه عملیات برون مرزی با داعش مجبور کرد و نخست وزیر این کشور گفته بود"اجازه نخواهیم داد شهرکوبانی سقوط کند"اما تا کنون نه تنها شعله بلکه دودی از لوله تانک ها و تفنگ های سربازان ترکیه علیه داعش برنخواسته ؛ بلکه برعکس شروطی را برای هر گونه اقدام علیه داعش تعیین کرده است . برای ما آشکار است که آمریکا و غرب در سوریه و عراق به دنبال منافع خوشان هستند.
نماینده ولی فقیه در شهر روداب گفت: کشور ،انقلاب و رهبر عزیز ما این را می فرماید که ما همچنان پشتیبان نظام بشار اسد در سوریه هستیم و ذره ای هم کوتاه نخواهیم آمد ؛ چونکه اسلام ما اسلام ناب محمدی(ص) است . اما دین برخی از کشورهای مسلمان اطراف ما اسلام آمریکایی است و اسلام آمریکایی دنبال دفاع از مظلومیت مردم سوریه نیست.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۹
هادی قلعه نوی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی