روداب

روداب

روداب

روداب

پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب

دهیاری برگو : یادوراه شهدای روستای بنقن عصر پنجشنبه با حضور مسولین بخش روداب از جمله امام جمعه محترم  بخشدار محترم روداب ، فرمانده و جمعی از بسیجیان بسیج روداب و پرسنل پاسگاه اریان و تنی چند از فرماندهان سپاه شهرستان سبزوار دهیاران و شوراهای روستاهای اطراف در حسینیه روستای بنقن برگزار شد .

در ابتدای این جلسه نامنی فرمانده بسیج روداب ضمن عرض خیر مقدم به حضار گزارشی از فعالیت های بسیج روداب ارائه دادند .
در ادامه حاج اقا کیانی مقدم امام جمعه روداب در وصف شهدا مطالبی را بیان نمودند.ایشان در ادامه سخنان خود فرمودند که وظیفه همه است که به حکم عقل و عرف یک هفته را به یاد شهدا باشیم و یاد شهدا را زنده نگهداریم و در راه شهدا ثابت قدم باشیم امروزه تمام استکبار و غرب به دنبال نابودی نظام و انقلاب هستند و فرهنگ غرب از طریق همین ماهواره ها و شبکه های فاسد اجتماعی وارد کشور میشود و هدف اصلی انان نابودی جوانان ماست.
در ادامه این مراسم حاج اقا ابراهیمی نیا نیز سخنانی را ایراد نمودند که بیشتر از دستاوردهای امروزه در بخش نظامی و دفاعی مطلب به میان امد .وی همچنین از کشورهای همسایه و تمام کشورهای عضو سازمان ملل متحد گله مند بودند که چرا در زمان جنگ همگی علیه ایران بپا خواسته اند .وی همچنین از بروز بودن تسلیحات جنگی ارتش عراق در زمان جنگ خبر دادند و گفتند که روز به روز عراقیها با سلاح ها و مهمات جدید پای به میدان می گذاشتند ولی ما با همان موشک های اولیه.
ایشان یک انتقاد تند نسبت به صدا و سیما داشتند و فرمودند که ساعتها تلویزیون ایران زمان خود را بابت تبلیغات کفش تن تاک گذاشته ولی به این همه شهید و خانواده شهدا بهایی نمی دهد .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی