روداب

روداب

روداب

روداب

خبرگزاری ایرنا: عضو شورای اسلامی شهر روداب سبزوار گفت: به رغم گذشت پنج روز از آغاز سال تحصیلی، مقطع ابتدایی این شهر با کمبود معلم مواجه است.

سعید برزویی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دبستان دخترانه 'لیله القدر' و پسرانه 'برکت' در این شهر با کمبود معلم مواجه بوده و فقط سه معلم بومی این شهر در مدارس حضور دارند.

وی اظهار کرد: هم اکنون فقط مدیر و کادر اداری در این مدارس حضور داشته و دانش آموزان بدون معلم هستند.

وی گفت: برای رفع این مشکل، خرید خدمات آموزشی از بخش خصوصی پیشنهاد شده است.

وی کیفیت ناچیز آموزش دانش آموزان را از دغدغه های اولیا ذکر کرد و افزود: مردم برای پرداخت هزینه ها نیز با مشکل مواجه هستند.

عضو شورای اسلامی شهر روداب سبزوار گفت: در حالی که مسوولان و مردم این شهر خواستار استقلال اداره آموزش و پرورش این شهر بودند نه تنها خواسته آنان تحقق نیافت بلکه مشکل کمبود نیرو در مقطع ابتدایی نیز افزوده شد.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار در این باره گفت: با شرکت های آموزشی قرارداد بسته شده تا نیروهای آموزش دیده و باتجربه خود را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند.

مرتضی بینش با اشاره به کمبود 50 معلم ابتدایی در شهرستان سبزوار افزود: قرار است از طریق خرید خدمات آموزشی از شرکتها 50 معلم ابتدایی در مدارسی که با کمبود نیرو مواجه هستند مشغول کار شوند.

وی با بیان اینکه اقدامات و هماهنگی های لازم در این زمینه انجام شده، اظهار کرد: از فردا این نیروها در مدارس مستقر می شوند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۷
هادی قلعه نوی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی