روداب

روداب

روداب

روداب

6 روستای بخش روداب از نعمت گاز بهره مند شدند

جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۴۵ ق.ظ
بخشدار روداب خبر داد:
پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب
سبزوار نیوز / طرح گازرسانی به 6 روستای برآباد، دروک، شمس آباد، دامرود، ملوند و تسبند بخش روداب امروز با حضور مسئولین شهرستان سبزوار و روداب افتتاح شد.

بخشدار روداب در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ما با اشاره به اینکه در این 6 روستا تقریبا 1500 خانوار زندگی می کنند، گفت: پروژه ی گاز رسانی به 6 روستای روداب با اعتبار چهار و نیم میلیارد تومان امروز با حضور مسئولین افتتاح شد.

محمود شم آبادی اظهار داشت: بعد از پروژه ی گازرسانی بزرگترین طرح شهرداری روداب در هفته دولت سال 93  پروژه نهضت پیاده رو سازی در این شهر است.

وی همزمان با کلنگ زنی طرح نهضت پیاده رو سازی در روداب اضافه کرد: این پروژه به مساحت 50 هزار متر مربع می باشد که این عدد 70 برابر میانگین عملکرد شهرداری روداب در 16 سال گذشته است.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح پیاده رو سازی روداب به اتمام می رسد، افزود:‌ کلیه هزینه های این طرح از منابع داخلی شهرداری و با کمک مردم تامین می شود.

وی بهره برداری از طرح مسکن مهر را دیگر پروژه ی این شهر در هفته دولت دانست و اضافه کرد: از 146 واحد ثبت نام شده توسط مردم 100 واحد به صورت ویلایی ساخته شده است و درحال حاضر دارای سکنه می باشد.

وی بهره برداری آسفالت معابر مسکن مهر را نیز از دیگر پروژه ها عنوان کرد.

شم آبادی از افتتاح اورژانس درقدم، جشن برق رسانی به روستای نور آباد، بازدید مزار شهدای گمنام روداب که تاکنون 250 میلیون تومان هزینه به همراه داشته است و همچنین تعریض محور سبزوار - روداب به طول 10 کیلومتر و احداث 16 دهنه پل با هزینه 870 میلیون تومان را از دیگر برنامه های شهر روداب در هفته دولت عنوان کرد.

وی مجموع هزینه های پروژه های شهری را پنج و نیم میلیارد تومان، گازرسانی به 6 روستا را چهار و نیم میلیارد تومان و جشن اتمام برق رسانی به روستاهای 10 خانوار را یکصد و 50 میلیون تومان بیان کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی