روداب

روداب

روداب

روداب

پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب

پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب : علی سبحانی فر در گفت‌وگو با خبرنگاران منطقه خراسان، توضیح داد: در سفر معاون روستایی وزارت راه و شهرسازی به سبزوار مسئله راه‌های روستایی این شهرستان، بررسی و صورت جلسه‌ای تنظیم شد اما متاسفانه آنگونه که باید به پروژه‌های راه روستایی در سبزوار توجه نشده است.

وی بیان کرد: راه‌های روستایی داریم که آماده بهره‌برداری و آسفالت شده‌اند. بی‌توجهی به این راه‌های روستایی که زیرساخت‌های آن نیز آماده شده در حقیقت بی‌توجهی به سرمایه‌های ملی است که در حال نابودی و از بین رفتن هستند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: امروز معلمان مدارس روستایی نیز به دلیل خراب بودن راه‌ها از رفتن به این روستاها اجتناب می‌کنند و با این وضعیت ما از ابتدای مهر برای تامین معلم دراین روستاها دچار مشکل خواهیم شد. انتظار شهرستان سبزوار از اداره کل راه و شهرسازی استان این است که توجه ویژه‌ای به راه‌های روستایی این شهرستان داشته باشد.

وی با اشاره به مشارکت وزارت صنایع و معادن در اجرای پروژه محور سبزوار- روداب، بیان کرد: این محور بیش از 42 کیلومتر طول دارد که بیش از 22 کیلومتر این محور توسط وزارت صنایع و معادن تعریض خواهد شد. بیش از 10 کیلومتر دیگر آن توسط شهرداری روداب و 10 کیلومتر دیگر نیز توسط اداره راه و شهرسازی سبزوار تعریض و آسفالت خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی