روداب

روداب

روداب

روداب

پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب

پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب : در جلسه برنامه ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس که راس ساعت 10:30 صبح روز دوشنبه 83/4/30 با حضور امام جمعه محترم ، بخشدار ، شهردار ، شوراهای اسلامی شهر و بخش روداب و جمعی از مسئولان محلی در محل دفتر بخشدار محترم روداب برگزار شد ، "حجت الاسلام کیانی مقدم" ضمن تسلیت ایام سوگواری مولای متقیان علی (ع) با اشاره به اینکه جنگ ، بین فلسطین و اسرائیل نیست بلکه بین اسلام و کفر است که فلسطین در خط مقدم این جنگ است و وظیفه ما مسلمانان است که به فلسطین کمک کنیم تا به قول امام راحل این غده سرطانی را نابود کنیم .

امام جمعه روداب ضمن برجسته سازی رویکرد امام خمینی (ره) در طراحی و ابتکار ایشان در نام گذاری روز جهانی قدس تصریح کرد: نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام و ملت ایران و اعلام انزجار علیه رژیم جعلی صهیونیستی از اهداف برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس است .

بخشدار محترم روداب نیز ضمن تشکر از روحانیت جهت برگزاری مراسم ماه مبارک رمضان در شهر روداب ، بر برگزاری هر چه باشکوهتر راهپیمایی روز قدس تاکید نمودند .

در ادامه جلسه برای هرچه باشکوه تر برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس حاضرین به ارائه پیشنهاد پراختند و پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد شروع راهپیمایی ساعت 11 از جلو مسجد امام حسین (ع) و به جایگاه نماز جمعه خاتمه یابد و نیز در خصوص تهیه صوت ، نظم و امنیت ، پلاکارد و ... هماهنگی شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی