روداب

روداب

روداب

روداب

حجت الاسلام والمسلمین علی محمودی در حاشیه برگزاری همایش طلایه‌داران هدایت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: بیش از ۱۶۰ روحانی برای اجرای امر تبلیغ در ماه مبارک رمضان به روستاها، حسنیه‌ها و مساجد سطح شهرستان‌های سبزوار، داورزن، خوشاب و ششتمد اعزام خواهند شد، گفت: این برنامه از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه تبلیغ دین، تفسیر سوره لقمان و ترویج سبک زندگی اسلامی از محورهای مورد بحث و توجه روحانیون اعزامی است، تصریح کرد: بسیاری از روحانیون شرکت‌کننده بومی شهرستان سبزوار هستند و برخی از روحانیون طرح اعزام مبلغ نیز از سطح شهرستان‌های قم و مشهد به سبزوار خواهند آمد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سبزوار در انتقادی از وضعیت روحانیون در روستاها نیز گفت: متأسفانه در برخی از روستاها آنگونه که باید برای روحانی شأن و منزلت قائل نمی‌شوند.

محمودی در پایان با بیان اینکه باید برنامه‌ای تدوین شود تا روستاهای بالای هزار خانوار حتما دارای روحانی و خانه عالم باشند، تأکید کرد: روحانیت سربازان امام زمان و مجاهدان در راه ترویج دین خدا هستند و باید مورد توجه عموم مردم و مسئولین قرار گیرند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۷
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۱)

با سلام شبکه اجتماعی فانی بوک افتتاح شده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی