روداب

روداب

روداب

روداب

در ادامه نشست های فیلم سازان جوان سینمای انقلاب، این هفته به مناسبت سالگرد تشکیل جهاد سازندگی در تاریخ ۲۷ خرداد سال ۵۸ به دستور امام خمینی (ره) دو مستند «دو چاهی نقطه پرواز» و «فانوسی روی آب» در نشست پنج شنبه این هفته اکران می شود.

اکران مستند«دو چاهی نقطه پرواز»در حسینیه هنر تهران
 
به گزارش "سلام سربدار" به نقل از عمارفیلم، نشست فیلم سازان جوان سینمای انقلاب این هفته، دو مستند «دو چاهی نقطه پرواز» به کارگردانی مهدی احمدی و «فانوسی روی آب» به کارگردانی داود جلیلی را اکران و بررسی می کند.

«دو چاهی نقطه پرواز» مستندی ۲۵ دقیقه ای است درباره بچه های جهادگر سبزوار که اوایل انقلاب در محروم ترین منطقه سبزوار (دوچاهی) اردو میزنند. اردوی که قرار بود ۲۰ روز باشد ۲سال طول می کشد.

مهدی احمدی از مستندسازان سبزواری است که مستند "دوچاهی نقطه پرواز" وی به چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار راه یافته بود.


پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر رودابپیش از این نیز مستند های "در کوچه باغ های خرو" و "روداب رویشی در کویر" این مستند ساز سبزواری از شبکه های مختلف سیما پخش شده است.

این نشست به صورت مستقیم از طریق سایت ammarfilm.ir پخش می شود.

این نشست پنج شنبه ۲۹ خرداد ساعت ۱۶ در محل حسینیه هنر واقع در تهران، خیابان ۱۶ آذر رو به روی خیابان پور سینا پلاک ۶۰ برگزار می شود.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۸
محمد برزوئی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی