روداب

روداب

روداب

روداب

بخشدار روداب با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت : ترویج فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت تضمین کننده سلامت ، سعادت و توسعه جامعه است
 

پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب

محمود شم آبادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود : جامعه نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است زیرا بدون این فرهنگ مسیر راه را گم کرده و به بیراهه می افتد.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت : هویت ملی ما با فرهنگ ایثار و شهادت گره خورده است .

وی اظهار کرد: بایستی فعالیت های مربوط به حوزه فرهنگ ایثار و شهادت را از جنبه صرفا اداری و دولتی خارج کرده و به سمت و سوی مردمی سوق دهیم.

وی ادامه داد : با ورود موسسات ، سازمان های مردم نهاد و تشکل های مردمی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اثربخشی این فعالیت ها هم بیشتر می شود.

بخشدار روداب با بیان اینکه متاسفانه آن گونه که شایسته است در بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کار نکرده ایم ،افزود : بایستی در اقداماتی که تاکنون انجام شده بازبینی داشته و آسیب شناسی کنیم.

شم آبادی افزود : برخی از کارهایی که در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شده جنبه کمی داشته است ، افزود : بایستی فعالیت های را به سمت کیفی ببریم زیرا در حوزه فرهنگی آماری نمی توانیم کار کنیم.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ مطالعه در زمینه مفاهیم ایثار و شهادت هم گفت : کتاب های فاخری در این زمینه داریم که می تواند مورد بهره برداری جوانان و نوجوانان قرار گیرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۳
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی