روداب

روداب

روداب

روداب

محمدرضا محسنی ثانی در حاشیه بازدید از روستاهای قائم، صدرا، زمندنو، بهار، ایثار، رضوان و... شهرستان جغتای با اشاره به مشکلات اهالی این روستاها اظهار داشت: نگرانی شما مردم از نظر آنچه که مربوط به ادارات منابع طبیعی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است به حق و درست است و این ادارات هم در برخی موارد دارای منع قانونی خاصی هستند.

وی بابیان اینکه این اتفاقات و برخوردهای نامناسب با اهالی روستاها جای تأسف دارد و بیشترین احساس شرمندگی آن برای ما نمایندگان و کارگزاران نظام است یادآور شد: مشکلات اخیری که برای شما پیش آمد، از آن دسته بحث‌هایی است که در سراسر کشور وجود دارد و باز هم جای تأسف است که ۷۰ درصد پرونده‌های قضایی موجود در دادگستری‌ها و محاکم قضایی مربوط به مشکلات منابع طبیعی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بحث تصرف اراضی است.

پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب

وی با بیان اینکه روستاییان مظهر توسعه و آبادانی کشور هستند، تأکید کرد: البته باید دست کسانی را که از یک زمین خشک و کویری، آبادانی ایجاد می‌کنند بوسید و به آنها احترام کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختلافات منابع طبیعی و بنیاد مسکن با مردم روستاهای شهرستان جغتای بر سر تصرفات اراضی نیز گفت: باید این مشکلات با نظر کارشناسی و حضور نمایندگانی از این روستاها حل شود و خواسته و مطالبات مردم این مناطق نیز مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: در قانون جدید آب و خاک که در مجلس در حال تدوین است مشکلاتی از این دست قابل حل است که امیدواریم دیگر شاهد اینگونه برخوردها نباشیم.

محسنی‌ثانی ادامه داد: مشکلات باید توسط فرمانداری و با نمایندگان بنیاد مسکن، منابع طبیعی و اعضا شورای اسلامی روستاهای مورد اختلاف حل شود و اگر باز مشکلی بود ما از طریق تهران و وزارتخانه‌های حل خواهیم کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۲
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۳)

۱۲ خرداد ۹۳ ، ۰۵:۲۱ هادی طاهری
سلام دوست عزیز
وبت خیلی قشنگه
من که واقعا خوشم اومد
قالبت که خیلی مناسبه
سلام
بابا بی خیال آقا محمد دست از این کارات بردار وقتی کسی برای شما وبلاگ نویسان ارزشی قائل نیست چرا وقت تو صرف این کارا می کنی.

پاسخ:
پاسخ:
برای من کارم مهمه و من برای همه ی وبلاگ نویسان ارزش قائلم. چون کسی که می نویسه با دیگران متفاوته !چون در درونش حسی وجود داره که دیگران از آن بی بهره اند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی