روداب

روداب

روداب

روداب

پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامرضا بصیری پور روز سه شنبه در همایش روز ملی شوراهای اسلامی در سبزوار افزود: بایستی با انسجام و وحدت بین اعضای شوراهای اسلامی و مسوولان، به نفع مردم تلاش کنیم.وی با بیان اینکه شوراهای اسلامی ارکان مهم تصمیم گیری هستند، گفت: مدیریت خوب در تصمیم گیری و همسویی با مدیران موجب می شود در راستای خدمتگزاری به مردم موفق تر عمل کنیم.

بصیری پور با تبریک روز نهم اردیبهشت ماه سالروز صدور فرمان تاریخی امام راحل برای تشکیل شوراهای اسلامی اظهار داشت: بیش از هشت هزار نفر عضو شوراهای اسلامی استان خراسان رضوی هستند که از این تعداد 180 نفر آنان زن می باشند.

وی با بیان اینکه از مجموعه اعضای شوراهای اسلامی این استان 635 نفر فرهنگی و 554 نفر از بدنه دولت هستند، افزود: این موضوع بیانگر ظرفیت بسیار مجموعه شوراها است.

رییس شورای اسلامی شهرستان سبزوار هم در این نشست با قدردانی از فعالیت های اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای این شهرستان گفت: رسیدگی به مشکلات اعضا یکی از اولویت های شورای اسلامی این شهرستان است.

کاظم کرامت، بیمه اعضای شوراهای اسلامی روستایی و پرداخت دستمزد به اعضای شوراها را از جمله این اولویت ها برشمرد.

نماینده شورای اسلامی بخش روداب سبزوار هم در این نشست گفت: یکی از مشکلات این بخش به عنوان یکی از وسیعترین بخش های کشور، جاده و راه های روستایی آن است.

برآبادی افزود: بخش روداب سبزوار دارای 660 کیلومتر جاده است که فقط 220 کیلومتر آن آسفالت شده است
.

نماینده شورای اسلامی ششتمد هم در این مراسم خواستار توجه بیشتر به بیمه روستاییان شد.

جابر عابدی، کمبود پزشک را از جمله مشکلات این منطقه عنوان کرد و افزود : هر دو هفته یک بار پزشک به روستاها عزیمت می کند.

آبرسانی به روستاها ، گازرسانی و راه های روستایی از جمله مشکلاتی بود که توسط نمایندگان شوراهای اسلامی بخش های سبزوار عنوان شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۰
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۱)

سلام. احتمالا تا حالا شده یه تصویری رو تو وبلاگت گذاشتی و بعد از مدتی دیدی اون تصویر پریده و دیگه نیست. اگه میخوای این اتفاق دیگه برات نیفته از این به بعد میتونی با خیال راحت عکس ها رو تو سایت زیر آپلود کنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی